Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Digitálna Alternatíva Analógového fotoaparát na film

Lojzis
Lojzis 2023-02-20 21:44:12+01
Zdravým vás, nestihol som prelistovat celé fórum tak sa ospravedlňujem ak tu už je vytvorená táto téma. Ale chcel by som si zaobstarať "nový" fotoaparát. Chcel by som niečo praktické pri čom nemusím nosiť kufor a co robí snímky podobne analógu ako na kinofilm. Co som sa dočítal na internete tak je tomu veľmi podobný CCD snímač na kompaktoch. Baví ma celkom street fotografia ale najme v noci vo večerných hodinách a za znížených svetelných podmienok. Vlastním fotoaparát Canon eos 6D MK II a nie vždy sa mi chce brat celú výbavu. Analog preto nechcem lebo nemám skúsenosť s vyvolavanim filmu a neovládam techniku ako vložiť kinofilm do PC. Som len hobby fotograf. Vopred vám ďakujem.
 
arpi
2023-02-24 09:46:23+01
príspevok od: internetiko
ja niesom az taky odbornik
To tu nie je nikto. Ani v celej Galaxii. Vseradca, vseved a autor Jazdca na koni s hodinkami je len jeden.
 
gytheio
2023-02-24 10:02:11+01
príspevok od: internetiko
prikladam screen
Zaplatil si to dnes o 9:12 aj ked som tu uz vcera dva krat napisal, ze to neodporucam?
No gratulujem...
 
internetiko
2023-02-24 10:09:00+01
príspevok od: gytheio
Zaplatil si to dnes o 9:12 aj ked som tu uz vcera dva krat napisal, ze to neodporucam?
No gratulujem...
Treba jasne napisat ze sa jedna o podvod, a treba poziadat admina o vymazanie linku. To ze nieco uverejnim tak musim to mat vopred overene vyskusam to sam na sebe a az potom dam link. Treba byt zodpovedny voci ostatnym, ja som to urobil ale iba pre to aby som varoval ostatnych, musim to mat overene aj za cenu straty penazi
 
gytheio
2023-02-24 10:22:30+01
príspevok od: internetiko