Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Digitálna Alternatíva Analógového fotoaparát na film

Lojzis
Lojzis 2023-02-20 21:44:12+01
Zdravým vás, nestihol som prelistovat celé fórum tak sa ospravedlňujem ak tu už je vytvorená táto téma. Ale chcel by som si zaobstarať "nový" fotoaparát. Chcel by som niečo praktické pri čom nemusím nosiť kufor a co robí snímky podobne analógu ako na kinofilm. Co som sa dočítal na internete tak je tomu veľmi podobný CCD snímač na kompaktoch. Baví ma celkom street fotografia ale najme v noci vo večerných hodinách a za znížených svetelných podmienok. Vlastním fotoaparát Canon eos 6D MK II a nie vždy sa mi chce brat celú výbavu. Analog preto nechcem lebo nemám skúsenosť s vyvolavanim filmu a neovládam techniku ako vložiť kinofilm do PC. Som len hobby fotograf. Vopred vám ďakujem.
 
gytheio
2023-02-26 15:52:47+01
príspevok od: Lojzis
Neviem co je na tom zle, keď človek by chcel ešte jeden záložný kompaktnejsi fotoaparát ktorý si môže brat teoreticky všade a nemusí sa báť ze ho zničí. Napriklad na Sony a7iii nie sú dostatočne financie preto hľadám nejaký kompromis a keď sa podarí nejaká fotka tak prečo si ju nevytlacit.
Len aby sme sa zle nepochopili, nenahovaram ta na ziadnu techniku iba reagujem na to co pises.
Spominal si kompaktnejsi fotoaparat a spominal si aj 70 - 200 nasadit na stary Olympus. To s kompaktnym nema nic spolocne a navyse by to nefungovalo alebo aj ano ale stalo by ta to viac ako kupit novu zrkadlovku.
Kompromis na svetelny objektiv netreba vobec robit, pisal si, ze mas 50mm f1,8, to je svetelny objektiv a je to najlacnejsi objektiv ktory bol kedy vyrobeny a foti lepsie ako tie co ti tu radia na Olympus.
Je mi naozaj jedno co kupis ale to tu este nebolo aby niekto kto ma 6D m2 chcel ako zalozny fotoaparat stary Olympus s lacnymi sklami. Hanbis sa za to, ze ho chces iba preto, ze sa ti paci jeho dizajn?
 
Lojzis
2023-02-26 18:02:05+01