Fórum » Vyberáme fotoaparát

začiatočník POMOC!

trebatice
trebatice 2011-03-09 21:19:42+01
zdravím, porad te mi prosím s výberom fotoaparátu. Chcela by som niečo kompaktné šikovné kde by som sa naučila základy fotografovania a bol by tam hlavne manuálny režim. Fotila som kedy si dávno klasickým na kinofilm a mám dosť veľký problém sa v ponuke zorientovať ... ĎAKUJEM

Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-03-10 09:50:12+01
manuál v kompaktoch je dobrý (ak pominieme nejaké drobnosti) jedine na produktové foto do eshopu, a občas na fotenie v interieri a podvečer, proste vtedy kde to dáva blbé časy. Ak sa chcem čo i len trochu učiť fotiť nebude zlé kúpiť si Nikon D3100 alebo Canon 1100 a setový obektív.

javelin
2011-03-10 10:15:46+01
príspevok od: trebatice
ide o to že nechcem len čisto digitál kde si navolím režimy ... chcem sa občas prepnúť do manuálneho nastavenia ... a mať radosť z výsledku
Samsung EX1......cenovo aj výkonovo nemá konkurenciu.....Canon G11 a 12 je vysoko preplatené to isté a nestíhajú svetelnosťou , ktorú pri manuálnej práci budeš potrebovať.....
Fotím s ním v poslednej dobe veľmi často a vybral som si ho po dlhoročnej skúsenosti s fotografovaním .....je to veľmi kreatívny nájstroj , hlavne pri používaní v man. režime.....
Výborná vec je aj jeho Amoled display , na ktorý bez problémov vidíš aj v slnečnom dni na pravé poludnie......
PS: snímač ma rovnaký ako Canon G11-12.....

noik
ocenenie redakciou 2011-03-10 10:34:23+01
príspevok od: javelin
Samsung EX1......cenovo aj výkonovo nemá konkurenciu.....Canon G11 a 12 je vysoko preplatené to isté a nestíhajú svetelnosťou , ktorú pri manuálnej práci budeš potrebovať.....
Fotím s ním v poslednej dobe veľmi často a vybral som si ho po dlhoročnej skúsenosti s fotografovaním .....je to veľmi kreatívny nájstroj , hlavne pri používaní v man. režime.....
Výborná vec je aj jeho Amoled display , na ktorý bez problémov vidíš aj v slnečnom dni na pravé poludnie......
hmmm, veru je to velmi zaujimava masinka: