Fórum » Vyberáme fotoaparát

začiatočník POMOC!

trebatice
trebatice 2011-03-09 21:19:42+01
zdravím, porad te mi prosím s výberom fotoaparátu. Chcela by som niečo kompaktné šikovné kde by som sa naučila základy fotografovania a bol by tam hlavne manuálny režim. Fotila som kedy si dávno klasickým na kinofilm a mám dosť veľký problém sa v ponuke zorientovať ... ĎAKUJEM

bonifacko
2011-04-29 18:53:22+02
príspevok od: Taci
Ok ďakujem za Vaše rady... keď už konečne bude môj, tak budem mať ešte určite veľa otázok..už sa neviem dočkať
Taci, aj tu nafore môžeš objaviť velmi dobre članky o obkektívoch, ja som prave objavil jeden na digineff: http://www.digineff.cz/art/jaknato/110429lenses.html
hlavne si prečítaj ten záver

Mycroft
2011-04-29 19:49:31+02
Ok ďakujem za Vaše rady... keď už konečne bude môj, tak budem mať ešte určite veľa otázok..už sa neviem dočkať
Digitální zrcadlovku nebo kompakt? ----
http://www.fotoradce.cz/digitalni-zrcadlovku-nebo-kompakt-clanekid77

DSLR tělo nebo objektiv - co je důležitější? ----
http://www.fotoradce.cz/dslr-telo-nebo-objektiv-co-je-dulezitejsi-clanekid605

Fotografujeme s DSLR: Začínáme-----
http://www.fotografovani.cz/art/fozak_df/dslr-serial-part1.html

Taci
2011-05-11 23:34:38+02
príspevok od: bonifacko
Taci, aj tu nafore môžeš objaviť velmi dobre članky o obkektívoch, ja som prave objavil jeden na digineff: http://www.digineff.cz/art/jaknato/110429lenses.html
hlavne si prečítaj ten záver
ďakujem... tak uz mam teda Nikon d5000. zatial teda so zakladnym objektivom 18-55mm. tak sa pomaličky ,,trapim,, budem sa teda snazit urobit vsetko preto, aby sa mi podarili super zabery. ak budem mat este otazocky tak sa ozvem, mozno uz aj trosku v pokrocilejsich temach

keko
2011-05-12 00:38:20+02