Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

prosim o nazor a radu pred kupou. dakujem.

Kuban
Kuban 2011-10-30 19:05:28+01
Caute,
Planujem si kupit fotoaparat, no v dnesnej dobe je tolko moznosti ze bezny clovek ktory sa tomu profesionalne nevenuje sa len tazko rozhoduje.
----
Chcem sa naucit fotit, zrkadlovku som nikdy nemal a preto velmi zvazujem ci sa do nejakej pustit. Viem ze ziadnym kompaktom nespravim fotky ako zrkadlom a tiez viem ze kupou zrkadla bude treba investovat dalej do objektivov a pod.
Som student a moj max rozpocet je 500 € (z bazaru nechcem kupovat).
rozmyslal som nad nejakym ultrazoomom ale po precitani clankov a odporucani som dospl k zaveru ze zoom v podstate casto nevyuzijem. preto som sa rozhodol ak kompakt tak nieco poriadne co by stalo za to.
---
aby som sa tu nerozpisoval donekonecna tak to skratim :
teda dospel som k zaveru a momentalne mam tychto kandodatov:
-- canon EOS 1100 D + 18-55mm IS II
-- canon G12
-- nikon J 1 + 10-30mm VR (trocha cez moj rozpocet)
---
1100 D - neviem ci sa oplati kupit zrkadlovku ak v dlhsej dobe do nej urcite neplanujem vrazat dalsie peniaze na objektiv a pod a zase velkost a vaha je dost minus. ale kvalita fotiek dost velke +
G12 - tu je moja dilema bud najnizsiu triedu zrkadlovky alebo najvissiu triedu kompaktu ? celkom ma zaujal no co sa tika kvaliti fotiek uvital by som nazory skusenejsich
nikon J 1 - cital som recenzie a kazdy vravi inak: niekto ze je to zbytocne predrazene niekto ze je to super novinka tak teda neviem...
-------------
sony NEX je uz moc drahy a celkovo mi sony moc nevonia, fotoaparaty typu (a velkosti) : S95 a CX5 mi pridu dost male, vreckovi kompakt uz mam nepotrebujem zas dalsi do vrecka i ked o dost vykonnejsi.
-----------
prepacte za chyby a
DAKUJEM vsetkym odbornikom za rady. snad pomozu pri rozhodovani nielen mne.
 
Kuban
2011-11-20 13:12:13+01
príspevok od: lacikam