Fórum » O TECHNIKE

aky fotak kupit

lubezny27
lubezny27 2010-08-19 12:48:19+02
ahojte som tu novy tak sorry ak uz je niekde takato tema, chcem si kupit digitalnu zrkadlovku, no neviem aku?? ci z ruky alebo novu ide oto ze som obmedzeny sumou mozem dat max 450- mozno 500€, a neviem aku znacku, skusenosti nemam skoro ziadne doteraz som fotil len ako laik aparatom Canon PowerShot A590 no chcem fotit na trosku vyššej urovni a chcem sa tomu venovat trosku viac. Dakujem

haplo602
2010-08-19 15:14:03+02
príspevok od: Martin Brojo
čo hovoríš je ok a ja nemám nič proti setovým objektívom keď to niekomu stačí a tiež sa mi niektoré fotky nafotené seťákom páčia. tu ide o to, že on si chce nechať poradiť, dal limit 500,- € a chce fotiť všetko. tak sa mu snažím slušne vysvetliť, že buď pridá financií, alebo všetko asi fotiť nepôjde - výber je na ňom. určite si vieš predstaviť aká bude tá srnka ak ju bude fotiť z 500m na ohnisku 55mm, nehovoriac o tom, že 55mm je dosť málo aj pri iných žánroch fotografie - šport, portrét ...
500 na zaciatok. nie ako konecna investicia :-) ked ho to chyti tak dokupi dalsie, ked nie tak si povie ze az take drahe to zase nebolo a ze nespravil celkom zle :-)

Martin Brojo
ocenenie redakciou 2010-08-19 15:15:56+02
príspevok od: haplo602
500 na zaciatok. nie ako konecna investicia :-) ked ho to chyti tak dokupi dalsie, ked nie tak si povie ze az take drahe to zase nebolo a ze nespravil celkom zle :-)
beriem, ale stále s tým to čokoľvek nenafotí :-)

Martin Brojo
ocenenie redakciou 2010-08-19 15:18:44+02
príspevok od: lubezny27
myslim ze to bude trosku od veci ale AJ LAV JU, diki bracho total presne vystihnute--- cas ukaze
pre názornosť aký vplyv má ohnisko na výslednú fotografiu mrkni sem:
http://www.ephoto.sk/tip-redakcie/simulator-objektivov/
ľudské oko je cce 50mm

lubezny27
2010-08-19 15:19:05+02