ahojte som tu novy tak sorry ak uz je niekde takato tema, chcem si kupit digitalnu zrkadlovku, no neviem aku?? ci z ruky alebo novu ide oto ze som obmedzeny sumou mozem dat max 450- mozno 500€, a neviem aku znacku, skusenosti nemam skoro ziadne doteraz som fotil len ako laik aparatom Canon PowerShot A590 no chcem fotit na trosku vyššej urovni a chcem sa tomu venovat trosku viac. Dakujem
Ahojte.Prosím o radu aké objektívy si mám kúpiť ku Canon EOS 7D.Zatiaľ som fotila kompaktom,teraz si idem kupovať moju prvú zrkadlovku.No mám s nej strach,ale chcem robiť kvalitné fotografie.Fotím kone,to znamená rýchly pohyb ale aj ich pozovanie,akciu,jazdecký šport,prírodu.Keďže za telo dám pomerne slušnú čiastku rada by som bola za objektívy rozumnej ceny.Budem vďačná za každú radu.
Ahojte.Prosím o radu aké objektívy si mám kúpiť ku Canon EOS 7D.Zatiaľ som fotila kompaktom,teraz si idem kupovať moju prvú zrkadlovku.No mám s nej strach,ale chcem robiť kvalitné fotografie.Fotím kone,to znamená rýchly pohyb ale aj ich pozovanie,akciu,jazdecký šport,prírodu.Keďže za telo dám pomerne slušnú čiastku rada by som bola za objektívy rozumnej ceny.Budem vďačná za každú radu.
otázka č.1: kupuješ len samotné telo alebo v nejakom sete? ak v sete, akom?
otázka č.2: fotíš kone len vonku alebo i vo vnútri v hale?
otázka č.3 (asi najdôležitejšia): definuj pojem ´rozumná cena´ - koľko to je?
pozri sa to vsetko co si vymenoval dokaze odfotit aj fotakom na mobile, takze dokae odfotit cokolvek a cohokolvek co ho len napadne.. uz ako to bude vyzerat je ina vec, ale stale je rec o fotografovani. Pan chce asi zdvihut latku trochu vysie, a prejst od fotaku z mobilu k digitalnej zrkadlovke.. a to ze chce fotit cokolvek mu na uplny zaciatok staci nejaky amaterska digitalna zrkadlovka do 500 eur aj so zakladnym objektivom, je to tak primitivne..