Fórum » O TECHNIKE

aky fotak kupit

lubezny27
lubezny27 2010-08-19 12:48:19+02
ahojte som tu novy tak sorry ak uz je niekde takato tema, chcem si kupit digitalnu zrkadlovku, no neviem aku?? ci z ruky alebo novu ide oto ze som obmedzeny sumou mozem dat max 450- mozno 500€, a neviem aku znacku, skusenosti nemam skoro ziadne doteraz som fotil len ako laik aparatom Canon PowerShot A590 no chcem fotit na trosku vyššej urovni a chcem sa tomu venovat trosku viac. Dakujem

Martin Brojo
ocenenie redakciou 2010-08-24 17:39:00+02
Sorry, nemám chuť už to ďalej rozoberať, buď si to prečítaj celé od začiatku a snaž sa pochopiť čo som tam napísal, alebo už neviem čo. A len jedno, skús seťákom nafotiť wild foto (ktoré spadá do toho čokoľvek), napr. medveďa vo voľnej prírode a daj sem foto, potom mi môžeš napísať, že setovým objektívom nafotíš čokoľvek.

beholder
2010-08-24 18:26:49+02
...s týmto nejde nesúhlasiť..

...darmo sa mi podarí sfotiť skvelý moment, pri skvelom svetle...keď je zaznamenaný iba na výreze mizernej technickej kvality a nepoužiteľný na tlač do formátu väčšieho ako 9x13 cm......pri športe, makrofotografii, fotení zvierat je to seťákom veľmi pravdepodobné.......pokiaľ si však niekto myslí, že to je plnohodnotná fotografia, ilúzie mu brať netreba:)...

markato1
2010-08-24 18:34:29+02
ono..este pri skvelom svetle to akoz tak ide,ale ked su svetelne podmienky len o n ieco horsie rozdiel je omnoho vyraznejsi

beholder
2010-08-24 18:44:57+02
príspevok od: markato1
ono..este pri skvelom svetle to akoz tak ide,ale ked su svetelne podmienky len o n ieco horsie rozdiel je omnoho vyraznejsi
...no zlé svetlo radšej ani nespomínajme......lebo ten foťák nekúpi vôbec:)

lubezny27
2010-08-24 20:59:25+02
príspevok od: Martin Brojo