Fórum » O TECHNIKE

aky fotak kupit

lubezny27
lubezny27 2010-08-19 12:48:19+02
ahojte som tu novy tak sorry ak uz je niekde takato tema, chcem si kupit digitalnu zrkadlovku, no neviem aku?? ci z ruky alebo novu ide oto ze som obmedzeny sumou mozem dat max 450- mozno 500€, a neviem aku znacku, skusenosti nemam skoro ziadne doteraz som fotil len ako laik aparatom Canon PowerShot A590 no chcem fotit na trosku vyššej urovni a chcem sa tomu venovat trosku viac. Dakujem

Martin Brojo
ocenenie redakciou 2010-08-20 23:06:50+02
fajn, takže sme sa dostali k tomu, čo som písal:

martin.b - 19.08.2010 - 15:44: ´ok, v tom prípade nerieš ktorý foťák chceš. radšej choď do obchodu s fototechnikou a skús ako ti do ruky sadne ten ktorý foťák a ako sa ti ovláda a podľa toho a ceny si vyber. určite nespravíš chybu pri canone a nikone.´

a

martin.b - 19.08.2010 - 18:56: ´či canon, alebo nikon je úplne jedno. a tebe bude kľudne stačiť aj 1000D ešte strašne dlho. telo u digitálnych zrkadloviek je vec ktorá sa mení najčastejšie a je jedno aká to je značka. dobrý objektív ti vydrží dlhšie. a keď sa chceš len rozhodovať čo fotiť, nechceš si kúpiť radšej v bazáre nejaký slušnejší ultrazoom kompakt na ktorom sa dá nastaviť čas, clona a iso?´

a toto celé mi potom len príde úplne zbytočné.

Kaziť ilúzie? Hmm, tie sa mu tak či tak pokazia, len je otázkou či pred kúpov DLSR, alebo po kúpe a zistení, že to čo kúpil mu nebude stačiť na fotenie čohokoľvek a bude musieť investovať ak bude chcieť čokoľvek fotiť. Alebo je tu druhá možnosť, bude si nadávať, že prečo nevedel niektoré info dopredu a nerozhodol sa radšej neísť do DSLR.

Granko
2010-08-20 23:08:22+02
zaujímavá situácia...človek, ktorý chce, aby sa písalo k veci, píše offtopic a vyvrší sa na niekom, kto mu prvý príde pod ranu...divné...ale toto bola poznámka tiež offtopic, u mňa nič nové...bavte sa ďalej, idem spať...

zelovoc
2010-08-20 23:18:50+02
martin.b: hoc aj so setakom moze nafotit mnozstvo dobrych fotiek.