Nazdar, rozhodol som sa kúpiť si pod stromček :) svoju prvú zrkadlovku. Doteraz som fotil na kompakty, starý rusky Zenit a Flexaret :) Celé dni čítam recenzie, rôzne fóra, diskusie, googlim, ale aj tak som si povedal, že sa radšej konkrétne spýtam. Vzhľadom na moje finančné možnosti a to, že som nadšený amatér som sa rozhodol asi pre jeden z týchto modelov. Som si vedomý plusov a mínus každého jedného a zaujímalo by ma, ktorý by ste si zvoli vy a prečo. Ide o foťáky so setovým objektívom. Za odpovede ďakujem.
Takže buď by to bol:
PENTAX K-x (objektív D-AL 18-55mm)
CANON EOS 1000D (objektív EF-S 18-55 DC)
NIKON D3100 (objektív 18-55 AF-S DX)
Nad Sony a Olympusom ani neuvažujem. Mne osobne sa najviac páči práve ten Pentax, aj keď viem, že je to horšie s možnosťami upgrade-u.
.... kamoš si kúpil Ferrari , hučí to, trasie to , samozrejme má manuálnu prevodovku .... a predsa je radosť to šoférovať, aj keď tak veľa zato pýtajú :))) s Leicou je nemožné porovnávať žiaden systémový digicirkus :) to ako rovnať tú vreckovú vagínu so živou :)))
a sem sa pozri. je to digicirkusantná leica. to je potom riadny paradox :)
http://www.fotovideoshop.sk/shop/action/productdetail/oc/3214.xhtml
... ale to už ne je digicirkus, to je proste LEICA :)
nie ati. je to aj digicirkus aj leica. mám pocit že tvoje pravidlá narazili na bod mrazu :)))))
teda čo bude? spravíš výnimku, ktoré potvrdzuje pravidlo? čo teda s tou digileicou? :)
.... ako to môžeš rovnať s dajakým .....( počkaj idem sa spýtať suseda ) ... ňikonom či jak to hovoril a s tými smiešnymi delami ktorých nazývajú ako kanony , no vieš ktoré, po madarsky : ágyu :))) a dakto tu spomínal aj môj prvý televízor z Tuzexu - Sony ....
.... ako to môžeš rovnať s dajakým .....( počkaj idem sa spýtať suseda ) ... ňikonom či jak to hovoril a s tými smiešnymi delami ktorých nazývajú ako kanony , no vieš ktoré, po madarsky : ágyu :))) a dakto tu spomínal aj môj prvý televízor z Tuzexu - Sony ....