Hore
Fórum » Nikon fórum
 

3 dňový Nikon D7000 nefunguje displej???

samima
samima 2012-08-17 21:46:38+02
Prosím Vás mohli by ste mi poradiť, mám nový nikon D7000 ,všetko bolo ok ,dnes som ho zobrala von,fotila,fotky prezerala aj na displeji.Potom som foták na pár minut zavesila na plece a ked som si chcela pozrieť nafotené fotky už mi to nešlo prepať,nejde ani menu som uplny začiatočník,takže som možno len niečo stlačila ,no neviem čo.Môžete mi prosím poradiť,či to bude nejaká chyba fotáku alebo som niečo zle stlačila? dakujem velmi pekne
 
atariak
2012-08-19 11:57:26+02
príspevok od: wlad
necital si poriadne. Fotak nereaguje ani na stlacenie MENU - takze evidentne je chyba vo fotaku a nie v uzivatelovi.

Nato aby clovek overil stav baterie ci nie je vybita resp zapol fotak, nepotrebuje mat vystudovanu FAMU.
cital. d7000 je uz relativne zlozita, aby si uplny zaciatocnik mohol byt nie celkom isty, ci je chyba v nom, alebo vo fotaku. kupi si masinku, na ktoru nema skusenosti, 90% extra features jej bude lezat ladom bez pouzitia. v tomto smere som dost konzervativny, treba ist krocik za krocikom od jednoduchsich veci k zlozitejsim. kym sa uplny zaciatocnik nauci slusne zvladat potencial d7000, bude uz ta 7000cka zufalo zastarala. cize jej zbytocna zlozitost akurat bude zneprijemnovat zivot a frustrovat ju. nuz ale, ako pisem, mohla ist kludne aj do tej de-styrky, ziadna zavist z mojej strany (v optike mam takych 8000E , bez nejakeho chvastania)
 
atariak
2012-08-19 12:03:35+02
príspevok od: samima
Dakujem za radu,možno to bude aj tým
urcite. niet nad uprimne mienenu sebakritiku
 
wlad
2012-08-19 12:20:45+02
príspevok od: atariak