Hore
Fórum » Nikon fórum
 

3 dňový Nikon D7000 nefunguje displej???

samima
samima 2012-08-17 21:46:38+02
Prosím Vás mohli by ste mi poradiť, mám nový nikon D7000 ,všetko bolo ok ,dnes som ho zobrala von,fotila,fotky prezerala aj na displeji.Potom som foták na pár minut zavesila na plece a ked som si chcela pozrieť nafotené fotky už mi to nešlo prepať,nejde ani menu som uplny začiatočník,takže som možno len niečo stlačila ,no neviem čo.Môžete mi prosím poradiť,či to bude nejaká chyba fotáku alebo som niečo zle stlačila? dakujem velmi pekne
 
ferio
2012-08-20 20:44:37+02
príspevok od: kofoluska
nemozem byt tvojou spriaznenou dusou - nezodpovedam tvojim poziadavkam nemam techniku za osem litrov, ale len za dva, a ako moju prvu zrkadlovku som si kupila D7000
Bud v pohode, som majitelom nikona d7000 asi 4 dni , a aj ked sa pokladam za teoreticky skuseneho tak som si navod precital, a po precitani som mal dojem, ze by ho musel pochopit aj totalny analfabet
 
kofoluska
2012-08-20 20:58:28+02
príspevok od: ferio
Bud v pohode, som majitelom nikona d7000 asi 4 dni , a aj ked sa pokladam za teoreticky skuseneho tak som si navod precital, a po precitani som mal dojem, ze by ho musel pochopit aj totalny analfabet
Hned sa citim lepsie )
 
ferio
2012-08-20 21:05:11+02
príspevok od: kofoluska
Hned sa citim lepsie )
Nic v zlom
 
streak5
2012-08-20 21:15:25+02
príspevok od: atariak
ja nesnivam chlapce, ja mam sladne snicky prajem
Ak je to naozaj tak, je to o to smutnejšie. A to ostatné znova dookola a dookola...
 
fatality
2012-08-20 21:52:28+02
príspevok od: atariak
uz aj intelektual ako ty by mohol pochopit, ze ked je v manuali napisane, ze ked stlacim to a to a ono sa to nestane, "ASI" je tam porucha. u teba je porucha medzi klavesnicou a stolickou, bohuzial...
troll deluxe
 
samima
2012-08-20 22:00:54+02
príspevok od: kaFOtka