Hore
Fórum » Nikon fórum
 

3 dňový Nikon D7000 nefunguje displej???

samima
samima 2012-08-17 21:46:38+02
Prosím Vás mohli by ste mi poradiť, mám nový nikon D7000 ,všetko bolo ok ,dnes som ho zobrala von,fotila,fotky prezerala aj na displeji.Potom som foták na pár minut zavesila na plece a ked som si chcela pozrieť nafotené fotky už mi to nešlo prepať,nejde ani menu som uplny začiatočník,takže som možno len niečo stlačila ,no neviem čo.Môžete mi prosím poradiť,či to bude nejaká chyba fotáku alebo som niečo zle stlačila? dakujem velmi pekne
 
samima
2012-08-19 23:10:10+02
príspevok od: kaFOtka
jak to vymenili tak funguje.. len tie nervy co mi to zozralo.. to nebolo bohvie co.. ale som zvedava ako ty pochodis.. mas to este ok, ze to mozes riesit cez predajnu kde si ho kupila.. do troch dni ti ho hadam mohli aj hned vymenit za novy..
no ,bola sobota ten pán tam bol sám a nemohol sa dovolať niekomu ohladne reklamacie ,zajtra mi má volať tak som tiež zvedavá, v sobotu máme oslavu som sa tešila že pofotím a aspon,že ti to opravili a funguješ,aj ked tie nervy ti verím a už ho máš dlhšie ? myslím to tak,či aj pred servisom kolko si ho použivala a teraz po oprave či dlhšie funguje bez problemov?
 
kaFOtka
2012-08-19 23:15:46+02
príspevok od: samima
no ,bola sobota ten pán tam bol sám a nemohol sa dovolať niekomu ohladne reklamacie ,zajtra mi má volať tak som tiež zvedavá, v sobotu máme oslavu som sa tešila že pofotím a aspon,že ti to opravili a funguješ,aj ked tie nervy ti verím a už ho máš dlhšie ? myslím to tak,či aj pred servisom kolko si ho použivala a teraz po oprave či dlhšie funguje bez problemov?