Hore
Fórum » Nikon fórum
 

Skvelý servis Nikon!

Plyšiak
Plyšiak 2013-02-19 09:26:17+01
Takže, možno sa to niekomu bude zdať divné, nezmyselné, paranoidné, neviem čo všetko... no servis Nikon mi už lezie krkom. Pred cca 3-rokmi som tam poslal 16-85, objektív prišiel rozbitý, dobre to je už passe. Druhýkrát som riešil Nikon 105mm micro VR, objektív sa po týždni fotenia doslova rozpadol, našiel som pár ľudí ktorím sa to stalo tiež no servis povedal že som to spravil ja. Tiež je to už za nami. No a teraz pre istotu riešim skvelú vec - prach v objektíve. Nieje to nič zvyčajné, no jedná sa o Nikon 70-200 f2.8G VR II, kde by sa ten prach vo veľkom množstve objavovať nemal. No po priloženej fotografii uvidíte v akom stave je. Tak a k veci: presne pred 30 dňami som objektív dal na reklamáciu, tam mi povedali že sa jedná o kovové lupy - klasická chyba starších modelov tohto skla. Včera, to je po 29 dňoch mi prišiel objektív naspäť aj spolu so zoznamom vykonaných prác - iba to vyčistili, nič iné neriešili. Objektív som prebral v 100% stave, opäť som dal inzerát na predaj. No večer som si všimol znova nastupujúci bordel pod predným členom, objektív som potom preskúmal lepšie a všimol som si že tie čistené sklá sú úpackané. Ďalej som našiel niečo mastné na okrajoch tela objektívu a predná šošovka bola taká mastná že sa to nedalo vyčistiť. Pomaly som si myslel že technik tam asi nechal svoje geňo. No a ako bonus, prach už bol teraz v kompletne celom tubuse, nie len medzi prvými členmi.

Takže dnes som to bol znova dať reklamovať, dúfam že si Nikon dá zas tých 29 dní času a možno mi to pošle. Ako som spomínal objektív som chcel predať, no tým že cena za 100% kus je cca 1800€ bola predajná cena tohto tak 1300-400€ max., za čo sa aj ospravedlňujem tím čo pozerali inzerát. Chcem sa spýtať, mali ste aj vy takéto problémy, či to len ja mám na to šťastie? Ešte podotýkam, tí čo ma osobne poznajú tak vedia že o techniku sa starám a pravidelne absolvuje čistenie, tak to aby moja 24-70 bola v stave horúceho kusu z výroby a 70-200 ktorá má 6 mesiacov je v stave 7-8 ročného kusu je dosť divné. Prikladám fotografie aby ste si pozreli v akom stave som ho posielal a v akom stave mi prišiel (stav v akom mi prišiel zo servisu je totožný so stavom toho objektívu cca po týždni od kúpy, možno sa vám to bude zdať smiešne - reklamovať kvôli 1 kúsku prachu, no akeďže tam znova je, tak je dosť pravdepodobné že tam bude mať po 6 mesiacoch aj pár tuctov bratov tak ako prvýkrát).
 
caver
2013-02-19 13:57:05+01
tiez pridavam iba pozitivne skusenosti s panom Matunakom
 
juve16
2013-02-19 14:20:22+01
príspevok od: frantisek2
Po ročnom sledovaní recenzií a zvažovaní.., ktorú značku, ako nový fotoaparát na fotenie detí, krajinky a street, som asi zasa na začiatku začarovaného kruhu. Som začiatočník fotiaci so staručkým kompaktom olympus c-60. Len pre zaujímavosť si dovoľujem opýtať sa, ako je to so servysom pentaxu a olympusu..
treba menej čítať a viac fotiť. čím viac premýšľania, tým väčšia dilema. na dobré fotky dnes stačí aj kompakt, ak to mieniš použiť pre svoje vlastné potešenie.
 
quintes
2013-02-19 15:06:45+01
Hold, taká je asi doba...
 
scoty
2013-02-19 16:43:27+01
príspevok od: juve16
treba menej čítať a viac fotiť. čím viac premýšľania, tým väčšia dilema. na dobré fotky dnes stačí aj kompakt, ak to mieniš použiť pre svoje vlastné potešenie.
kedysi som bol majitelom pentaxu a vzhladom na to ze su na SK je servis skutocne bezproblemovy!!! cistenie atd bez problemov po dohode aj na pockanie...
 
BYko
2013-02-19 17:19:20+01
ja tiez nemam dobru skusenost asi so servisom . Koli banalite cez leto som dal vycisit prach a casste mastne skvrny na snimaci do servisu. Poslali ho do Prahy odtial do Ger odtial sa vratil asi s5 do Prahy a D7000 prisla do predajne s rozbitym ochranym krytom na displeji s viditelnou odreninou na tele a vaklajucimi dvierkami na pametove karty,... V sprave o oprave bolo, ze v GEr menili celu uzavierku. Co cele trvalo asi 40dni. Vratil som to ako neprijatie opravi a uvedenie dalsich chyb. Do dalsich 30 dni neprisla zrkadlovka tak som pozadoval novy kus (zarucny servis).
Na novom kuse po dlhsom zisteny som zistil ze na 3 sklach mam silny FF a nedokazem ho opat doladit co predtym nebol problem. Tak s5 do servisu aj s jednym sklom a cakam aky pride tentoraz.
PS: predajca bol velmi ustretovy a snazil sa urgoval Nikon ako mohol, dokonca mi aj na svoje naklady vymenil ochranny kryt displeja.
 
Wolis
2013-02-19 17:23:17+01
príspevok od: BYko
ja tiez nemam dobru skusenost asi so servisom . Koli banalite cez leto som dal vycisit prach a casste mastne skvrny na snimaci do servisu. Poslali ho do Prahy odtial do Ger odtial sa vratil asi s5 do Prahy a D7000 prisla do predajne s rozbitym ochranym krytom na displeji s viditelnou odreninou na tele a vaklajucimi dvierkami na pametove karty,... V sprave o oprave bolo, ze v GEr menili celu uzavierku. Co cele trvalo asi 40dni. Vratil som to ako neprijatie opravi a uvedenie dalsich chyb. Do dalsich 30 dni neprisla zrkadlovka tak som pozadoval novy kus (zarucny servis).
Na novom kuse po dlhsom zisteny som zistil ze na 3 sklach mam silny FF a nedokazem ho opat doladit co predtym nebol problem. Tak s5 do servisu aj s jednym sklom a cakam aky pride tentoraz.
PS: predajca bol velmi ustretovy a snazil sa urgoval Nikon ako mohol, dokonca mi aj na svoje naklady vymenil ochranny kryt displeja.
Kobúk dole pred predajcom. Taká ochota sa dnes moc často nevidí, tobôž nie na Slovensku.
 
Wolis
2013-02-19 17:25:22+01
Normálne som zhrozený z tohto všetkého čo tu píšete. Nikon som bral praveže ako serióznejšiu firmu. Dokonca som prešiel od konkurenčného canona, čas ukáže, či som urobil dobre
 
Ferdo
2013-02-19 17:29:47+01
príspevok od: Wolis
Normálne som zhrozený z tohto všetkého čo tu píšete. Nikon som bral praveže ako serióznejšiu firmu. Dokonca som prešiel od konkurenčného canona, čas ukáže, či som urobil dobre
Nikon je super... pokial nepotrebuje servis
 
Paulie
2013-02-19 17:31:14+01
príspevok od: Ferdo
Nikon je super... pokial nepotrebuje servis
...a to je kedy?
 
Neschopko
2013-02-19 17:45:33+01
Blbý servis v Prahe má kde tu aj výhody ... po takmer dvoch rokoch mi začala blbnúť D90. Samozrejme, že to nestíhli vyreklamovať do 30 dní a predajca mi musel vrátiť peniaze (asi to nie je nič nezvyčajné, keďže som to reklamoval pôvodne v Pente SK, ktorá je pre SR uvedená, ako oficiálny servis a tam mi povedali, že to mám odniesť predajcovi, keďže sa môže stať, že to vyreklamovať nestihnu a peniaze mi môže vrátiť iba predajca). Medzičasom išli D7000 tak dole, že som pár babiek doložil a mám nový foťák ...
No je smutné, že taký výrobca, akým je Nikon, nechá výhradnú distribúciu pre SR a ČR firme, ktorá na to drbe a len im robí zlé meno ...
 
JohnNewton
2013-02-19 18:37:20+01
príspevok od: Paulie
...a to je kedy?
Môj brat hovorí, že Nikon je padnutý Canon
 
dreamax.lp
2013-02-19 20:36:58+01
príspevok od: Ferdo
Ja som nedavno riesil prazsky Nikon servis. Moj fotak u nich lezal od polky decembra 2012 a este zaciatkom februara 2013 som nemal od nich ziadne spravy co s tym je, ziadnu kalkulaciu opravy (jednalo sa o pozarucnu opravu, vymenu AF). Neodpovedali na maily, nevedel som sa tam dovolat. Az ked som napisal do ceskeho NPS (ako clen) sa to pohlo a behom par dni bol fotak opraveny a cestoval ku mne domov. Problem nastal v komunikacii, pretoze kalkulaciu opravy mali hotovu uz 2. januara 2013 akurat mi ju taka mila pani Olga ktora ma v servise na starosti administrativu zabudla poslat
Prepáčte Lame, čo je NPS. Ď.
 
origos
2013-02-19 20:41:43+01
príspevok od: dreamax.lp
Prepáčte Lame, čo je NPS. Ď.
Čo je NPS?



Nikon Professoional Services (NPS) je program služieb zameraný na podporu a poradenstvo profesionálnym fotografom Nikokn.

Členstvo v NPS zahrnuje špeciálne servisné služby, ktoré sú poskytované iba na registrovanú profesionálnu techniku Nikon, uvedenú v zozname v sekcii „technika".

Členom NPS sa môže stať nezávislý profesionálny fotograf i spoločnosť či agentúra, ktorá splní podmienku, tj. vlastníctvo minimálne dvoch kusov profesionálnych fotoprístrojov Nikon a troch kusov profesionálnych objektívov Nikkor.

Hlavnou výhodou služby NPS je oprava poruchy prístroja do troch pracovných dní. V prípade prekročenia tejto lehoty ponúka NPS bezplatné zapožičanie náhradnej techniky do doby ukončenie opravy.
 
FaFSn
2013-02-19 20:44:44+01
príspevok od: JohnNewton
Môj brat hovorí, že Nikon je padnutý Canon
Prešiel si od Nikonu ku Canonu ? Už dlhšie sledujem, že Ti Nikon leží v žalúdku - opíš nám prosím svoju osobnú skúsenosť. Keď som si kupoval (pred 15-timi rokmi) prvú zrkadlovku vybral som Nikon, pretože nepotreboval servis. Už vtedy stál servis v Prahe za ...! Do teraz som servisné služby nevyužil možno preto, lebo mám techniku dovezenú z USA a akosi sa to nekazí, ale neplánujem prechádzať ku Canonu pre nejaké internetové ponosy , ale radšej kúpim od ruky profi Nikon.
 
JohnNewton
2013-02-19 21:06:09+01
príspevok od: FaFSn
Prešiel si od Nikonu ku Canonu ? Už dlhšie sledujem, že Ti Nikon leží v žalúdku - opíš nám prosím svoju osobnú skúsenosť. Keď som si kupoval (pred 15-timi rokmi) prvú zrkadlovku vybral som Nikon, pretože nepotreboval servis. Už vtedy stál servis v Prahe za ...! Do teraz som servisné služby nevyužil možno preto, lebo mám techniku dovezenú z USA a akosi sa to nekazí, ale neplánujem prechádzať ku Canonu pre nejaké internetové ponosy , ale radšej kúpim od ruky profi Nikon.
Prvý Nikon bol D50,(po množstve iných značiek) vadný hneď po nákupe, výmena za nový, okrem bloomingu a zhromažďovania prachu vo vnútri (neutesnený) som s ním bol spokojný. Druhý bol Nikon D300, bez výhrad spokojný. Predaný pred cca 3 mesiacmi v nádeji že kúpim FF. Ale ako som už inde spomínal, nie som ochotný dať pár tisíc € za FF s vadami. ( špina na snímači, vadné ostriace body). Predal som aj zbytok príslušenstva a kúpil Fuji XE-1 ( samozrejme istou motiváciou boli aj rozmery a hmotnosť). Canon má brat, ale ja mu teraz hovorím, že to je len padnutý Fuji. Budem len rád, keď Nikon vyprodukuje niečo tak spoľahlivé ako D300, potom sa k nemu možno vrátim. Aj keď dnes som čítal vyjadrenie managera z Fuji, že technologicky sú pripravený na FF. Nie som značkový fanatik, v danom momente rád vyskúšam niečo nové , čo považujem za dobré za svoje peniaze. Problém je len v tom množstve príslušenstva, ktoré človek za pár rokov s jednou značkou nadobudne.
 
FaFSn
2013-02-19 21:44:15+01
príspevok od: JohnNewton
Prvý Nikon bol D50,(po množstve iných značiek) vadný hneď po nákupe, výmena za nový, okrem bloomingu a zhromažďovania prachu vo vnútri (neutesnený) som s ním bol spokojný. Druhý bol Nikon D300, bez výhrad spokojný. Predaný pred cca 3 mesiacmi v nádeji že kúpim FF. Ale ako som už inde spomínal, nie som ochotný dať pár tisíc € za FF s vadami. ( špina na snímači, vadné ostriace body). Predal som aj zbytok príslušenstva a kúpil Fuji XE-1 ( samozrejme istou motiváciou boli aj rozmery a hmotnosť). Canon má brat, ale ja mu teraz hovorím, že to je len padnutý Fuji. Budem len rád, keď Nikon vyprodukuje niečo tak spoľahlivé ako D300, potom sa k nemu možno vrátim. Aj keď dnes som čítal vyjadrenie managera z Fuji, že technologicky sú pripravený na FF. Nie som značkový fanatik, v danom momente rád vyskúšam niečo nové , čo považujem za dobré za svoje peniaze. Problém je len v tom množstve príslušenstva, ktoré človek za pár rokov s jednou značkou nadobudne.
OK, beriem Tvoje skúsenosti. Ale posledná veta to celé vystihuje aj u mňa. Práve preto teraz uvažujem nad D700, aj keď D600 by bola tá najlepšia voľba, ale problémy so snímačom ( a asi len moje pochybnosti o AF a meraní ) spolu s cenou nad 1300 eur ma zatiaľ nepresvedčili.
 
JohnNewton
2013-02-19 21:50:35+01
príspevok od: FaFSn
Prešiel si od Nikonu ku Canonu ? Už dlhšie sledujem, že Ti Nikon leží v žalúdku - opíš nám prosím svoju osobnú skúsenosť. Keď som si kupoval (pred 15-timi rokmi) prvú zrkadlovku vybral som Nikon, pretože nepotreboval servis. Už vtedy stál servis v Prahe za ...! Do teraz som servisné služby nevyužil možno preto, lebo mám techniku dovezenú z USA a akosi sa to nekazí, ale neplánujem prechádzať ku Canonu pre nejaké internetové ponosy , ale radšej kúpim od ruky profi Nikon.
A aby som to ešte upresnil, chcel som sa dohodnúť u dvoch predajcov D800 na tom, že ak zistím chybu ostrenia , na druhý deň im stroj vrátim. Ich odpoveď bola, že sa to dá riešiť len odoslaním do Nikon servisu. To bol posledný klinček do Nikon rakvičky z mojej strany
Ale úprimne, nemá veľké ilúzie, čo sa týka servisu iných značiek....
Mám auto so 7 ročnou zárukou, navštívil som servis so závadou, ktorú mi vraj odstránia za 30 minút. Trvalo to 30 DNÍ Nikdy viac Kiu !
 
lacoslav
2013-02-19 21:51:14+01
príspevok od: Koma
súhlasím a môžem potvrdiť a len a ..,,len,, doporučiť...tiež s ním mám veľmi pozitívne vlastné skúsenosti
Pripájam sa , teraz mám u neho svojho olyho - má už 7 rokov. Aj ked to mám k nemu vyše 60km. Môžem len doporučiť.
 
Koma
ocenenie redakciou 2013-02-19 22:39:13+01
príspevok od: lacoslav
Pripájam sa , teraz mám u neho svojho olyho - má už 7 rokov. Aj ked to mám k nemu vyše 60km. Môžem len doporučiť.
som sa so svojim kompaktom Olynovým 4040 už aj rozlúčil pomaly pred dvomi rokmi....po záhrade nám lietal jeden vzácnejší motko...samozrejme v tom naj momente ...mi píplo že fuul card..tak som v mžiku skočil hops do baráku...jedna noha tam a druhá spiatky pre druhú...a v behu s očami na motkovi aby sa mi nestratil a vedel som že kde sadol...som v tom pokluse po pamäti pchal do foťáka kartu....oči na motkovi a narval som ja trpák kartu do fotiaka totálkovo naopak a na doraz....no, som myslel že to fotiačik nerozchodí..opravil a veľmi lacno.......minulý rok tesne pred prázdninami som bol dať Nikona D200 vyčistiť...pri makro sa už jednoducho tie špinky všetky možné nedali ani retušovať z pozadia na obrázku...6 rokov nebol čistený.....a on hneď a toto máte čo?...veď Vám nedržia tie ,,dvierka,, na baterku...já reku nuž čo narobím..nedržia, tak si ich leukoplastujem ...a on že ..chcete?...opravím Vám to....a toto na objektíve táto gumička, veď to máte celé uvoľnené....ako si dobližujete , veď je to uvoľnené ..nešmýka sa vám to?...a já reku ano......a on - pozriem sa aj na to?.... ......no,veľmi príjemný chlapík....fotiaka som zaniesol v stredu doobeda do NZ..a v piatok na fajront ma čakal v NR v jednom fotolabe kde som zaplatil tuším 8 evr
 
Ferdo
2013-02-19 22:39:19+01
príspevok od: origos
Čo je NPS?



Nikon Professoional Services (NPS) je program služieb zameraný na podporu a poradenstvo profesionálnym fotografom Nikokn.

Členstvo v NPS zahrnuje špeciálne servisné služby, ktoré sú poskytované iba na registrovanú profesionálnu techniku Nikon, uvedenú v zozname v sekcii „technika".

Členom NPS sa môže stať nezávislý profesionálny fotograf i spoločnosť či agentúra, ktorá splní podmienku, tj. vlastníctvo minimálne dvoch kusov profesionálnych fotoprístrojov Nikon a troch kusov profesionálnych objektívov Nikkor.

Hlavnou výhodou služby NPS je oprava poruchy prístroja do troch pracovných dní. V prípade prekročenia tejto lehoty ponúka NPS bezplatné zapožičanie náhradnej techniky do doby ukončenie opravy.
Presne tak by to malo byt no prax je uuuplne ina, ci je niekto NPS ci nie, je to uuplne jedno
 
Strana 2 z 10
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()