Hore
Fórum » O FOTOGRAFOVANÍ
 

Aky program na upravu fotiek?

Radovan
2008-05-11 18:16:45+02
Chce, len vediet aky je mat dobry program na upravu fotiek a prevod z RAW. Som len zaciatocnik a fotky som este neupravoval.
 
SHoDaN
2008-05-11 18:38:15+02
Zoner Photo Studio, Adobe Photoshop ...
 
Radovan
2008-05-11 18:47:08+02
Ok , zijem v zahranici ale fotit fotim uz dlhsie pre svoje potesenie ako amater, este som neupravoval fotografie tak dufam ze bude zabava, mal by som pravdepodobne vediet co a ako aby som mal take fotografie ako tu maju fotografie profici. Ha ha ha Nikdy ma nenapadlo fotografie upravovat a ked som si fotil sam pre seba tak mi to nepripadalo potrebne ale ked chcem ukazat fotografiu tu tak asi budem musiet.:-)
 
SHoDaN
2008-05-11 19:00:32+02
mozes zakryt rozne nedostatky, ci zvyraznit niektore (pre teba dolezite) detaily ;-)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2008-05-11 19:07:50+02
Ja na RAW pouzivam Adobe Lightroom, okrem upravy Rawu vyborne zvlada celkovu organizaciu, triedenie a vyhladavanie.
 
Radovan
2008-05-11 19:14:05+02
Pan Srnec,aka je asi cena Adobe Lightroom a je pouzitelny tento program aj pre amatera?
 
Radovan
2008-05-11 19:16:03+02
Myslim ci je zlozity na pouzivanie alebo budem musiet nastudovat daku prirucku.
Citam dake knihy o fotografovani ale nemam ani sajnu o uprave a co by som mal na tej fotografii pravdepodobne upravit, nemam take oko ako profici a v mojom okoli nepoznam nikoho kto by sa tomu venoval a vedel mi poradit.
 
Radovan
2008-05-11 19:39:17+02