nuz pridavam sa aj ja, na upravu raw pouzivam Capture NX2 - genialny a intuitivny soft na surove upravy, pre nikon asi najlepsi a kvalita bez problemov. Navyse umoznuje natahovat nastavenia do fotaku (samozrejme len pre Nikon)co vyrazne stri cas. kedze k svojej praci nepotrebujem mimoriadne vybavenie - tak pokrocilejsie upravy robim v Zoner 11 Pro a uplne staci. pre mna dobry soft.
inac ale ako profik a ak by som sa fotenim zivil tak bez vahania Lightroom2 a PS CS4. Ale je to velka investicia a stoji za zvazenie ci ju dat alebo nie. Lepsia kombinacia asi ani nie je.
ahojte vsetci,
som tu nova,milujem fotenie,fotografie,techniky a veci s tym suvisiace.som uplny laik,batola,este len zacinam.na upravu pouzivam ACDSee,co sa mi zda uz velmi jednoduche.stiahla som si adobe photoshop elements 6,ale instalaciu som uz nezvladla:( poradte ako na to.dakujem
Spravny postoj. Co nenafotim, to v softe nedohanam. Pouzivam Zoner a DPP (to na CD ku Canonu).
Z dovolenku som si naposledy priniesol cca 900 fotiek. Upravil som (orez, urovne) asi 300 a do fotoknihy som ich dal cca 130.
Na druhej strane, moj nazor je, ze upravu si to ziada, z fotaku je to polotovar. Idealne je, ked staci fakt dotuknut,predovsetkym orez, zmensit, doostrit (upravit na optimalnu velkost pre tlac).
Pozdravujem Ľuboš, prikláňam sa k Tvojmu názoru. Doposiaľ používam tiež Zoner Photo Studio (Professional) 10, 11. Momentálne už je v ponuke ver. 12, tvári sa ako Light Room, uvidím, čas ukáže.
Pozdravujem Ľuboš, prikláňam sa k Tvojmu názoru. Doposiaľ používam tiež Zoner Photo Studio (Professional) 10, 11. Momentálne už je v ponuke ver. 12, tvári sa ako Light Room, uvidím, čas ukáže.
no ja som mal uz tu 11 ale teraz so si ju zamenil za tu 12, som spokojny