Hladam niekoho kto by mi nafotil sperky. Jedna sa o cca 30ks. Nechcem to absolutne profesionalne, ziadny mega atelier za tisice eur. Cize kto mate vybavu a zaujem si nieco privyrobit dajte mi vediet. Samozrejme to nechcem zadarmo.
piplacka? za den hotove...ked som fotieval pre zakaznika sperky za normalny pracovny den som nafotil aj vyretusoval 65 kusov
65 kusov za den? To si moc realne predstavit neviem, nakolko u nas sme fotievali sperky, ale pre narocnost celeho procesu sme nakoniec presli na 3D model, nakolko to takto vyzera lepsie a praca je rychlejsia. Za 100 EUR si naozaj neviem realne predstavit to fotenie...
Zadavatel pise ze nema extremne naroky, jeden sperk=jeden pohlad. S dobre pripravenou scenou to musi byt pasova vyroba, za 100 minut cisteho casu fotenia 50 ks done, 30 minut pp a hotovo. Samozrejme za predpokladu ze sperky su primerane ciste. 100€ ma nemotivuje ale taky vyzvu by som prijal.
Zadavatel pise ze nema extremne naroky, jeden sperk=jeden pohlad. S dobre pripravenou scenou to musi byt pasova vyroba, za 100 minut cisteho casu fotenia 50 ks done, 30 minut pp a hotovo. Samozrejme za predpokladu ze sperky su primerane ciste. 100€ ma nemotivuje ale taky vyzvu by som prijal.
Ono take jednoduche by som to nevidel, pretoze pri sperkoch ti nestaci jedno nasvietenie na vsetky sperky, kedze kazdy ma iny tvar a tym padom ti uplne inak hraju odrazy. Kazdy sperk sa nasvecuje zvlast, inak to bude vyzerat bud zle, alebo este horsie.
65 kusov za den? To si moc realne predstavit neviem, nakolko u nas sme fotievali sperky, ale pre narocnost celeho procesu sme nakoniec presli na 3D model, nakolko to takto vyzera lepsie a praca je rychlejsia. Za 100 EUR si naozaj neviem realne predstavit to fotenie...
100 eur je zufalo malo. nerozumiem ale tomu ze sa vam oplati pracne vymodelovat sperky, nahodit materialy, nastavit svetla a vyrenderovat. ak by si mal 3D model od vyrobcu tak ako sa to casto da ziskat pri CAD projektovanych produktoch tak by sa to mozno oplatilo.
pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.
realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
100 eur je zufalo malo. nerozumiem ale tomu ze sa vam oplati pracne vymodelovat sperky, nahodit materialy, nastavit svetla a vyrenderovat. ak by si mal 3D model od vyrobcu tak ako sa to casto da ziskat pri CAD projektovanych produktoch tak by sa to mozno oplatilo.
pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.
realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
viem moc dobre, co je vsetko za tym, ale nezabudaj, ze retus ti zaberie rovnako vela casu ako modelovanie tych sperkov a nasvecovanie v softe je daleko rychlejsie ako behat s velkymi plochami, pretoze sperky zasadne nenasvecujes priamo, ale svetlom odrazenym, takze musis manipulovat velkymi odrazkami. a posunut to v softe je daleko jednoduchsie. a render celej serie pustis na noc... u nas to bolo tak, ze bud druheho fotografa, alebo 3dckara..
Ono take jednoduche by som to nevidel, pretoze pri sperkoch ti nestaci jedno nasvietenie na vsetky sperky, kedze kazdy ma iny tvar a tym padom ti uplne inak hraju odrazy. Kazdy sperk sa nasvecuje zvlast, inak to bude vyzerat bud zle, alebo este horsie.
100 eur je zufalo malo. nerozumiem ale tomu ze sa vam oplati pracne vymodelovat sperky, nahodit materialy, nastavit svetla a vyrenderovat. ak by si mal 3D model od vyrobcu tak ako sa to casto da ziskat pri CAD projektovanych produktoch tak by sa to mozno oplatilo.
pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.
realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
Aj keď sme už mimo hlavnú tému (navyše vyriešenú), tak len dodám, že taká IKEA sa postupne tlačí nahradiť všetko fotenie svojich produktov do katalógov a na web práve rendermi. Vychádza to lacnejšie ako fotenie. Profík neberie 100 € a nejde len o fotografa, ale aj dizajnérov, osvetľovačov, na nábytok treba adekvátne priestory, majú menej odpadu... 3D modely majú z návrhu a pri počítači jednoduchšie dokážu meniť scénu.
Minulý rok mali 12 % renderov, tento rok je plán 25 % fotiek ako render, neskôr sa mi zdá to chcú zvýšiť až na 80 %.
Fotografovanie šperkov - ponuka prace
Samozrejme to nechcem zadarmo.
Napiste mi postu. Cca o dva tyzdne.
Dakujem
Volako mi nezalezi na lokalite, viem prist kam je treba.
pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.
realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.
realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
Jeden vykres a jedno kazdodenne nebo a mame to.
pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.
realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
Minulý rok mali 12 % renderov, tento rok je plán 25 % fotiek ako render, neskôr sa mi zdá to chcú zvýšiť až na 80 %.
http://online.wsj.com/article/SB10000872396390444508504577595414031195148.html
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom