Hladam niekoho kto by mi nafotil sperky. Jedna sa o cca 30ks. Nechcem to absolutne profesionalne, ziadny mega atelier za tisice eur. Cize kto mate vybavu a zaujem si nieco privyrobit dajte mi vediet. Samozrejme to nechcem zadarmo.
Biely lesklý kov, je veľmi ťažký oriešok pre fotografovanie.V tomto prípade bolo silné svetlo. Na šperkoch sú veľké odlesky, a predloha splynula s podložkou. Podľa mňa by bolo treba svetlo aplikovať cez difuzér, a svetlo aplikovať len ako odrazené.
FC a na to si prisiel ako ze je svetlo silne? Co to je SILNE? Rasto pouzil stan a dostal tam F8-ISO200-1/4s... Suhlasim ze podlozka splyva s predlohou, chcelo to flashnut na ten stan odspodu asi. A vacsiu DOF.
ALE ak je zadavatel spokojny, nie je prilis co riesit asi.
FC a na to si prisiel ako ze je svetlo silne? Co to je SILNE? Rasto pouzil stan a dostal tam F8-ISO200-1/4s... Suhlasim ze podlozka splyva s predlohou, chcelo to flashnut na ten stan odspodu asi. A vacsiu DOF.
ALE ak je zadavatel spokojny, nie je prilis co riesit asi.
Podľa mňa, ten stan spôsobil, že sa stratili detaily na predlohe, alebo to vidím zle?
hm, dost hnusne 5-lamely clony lowkostoveho 50/1.8
nj, USS Pentagon mohol som použiť aj 70-200L ale tam by bola zase moc malá DOF. nič lepšie už po ruke nemám. pravda, ešte seťák má o jednu lamelu viac.
Pozrel som to foto, pekné, ale neviem či by sa takýto typ fotky hodil zákazníkovi do e-shopu, keď bude shop v svetlých farbách. Chcel som niečo neutrálne. Dík za zastavenie, porozmýšľam, čo použiť nabudúce.
na tmavom uvidis vsetok prach a necistoty v ovzdusi. Zkratka to co Ti takto spolahlivo vymaskuje svetla podlozka.
Dík za radu ohľadom prachu, aj na bledej podložke bol niekedy problém, niektoré zábery som musel fotiť aj viac krát, lebo na fotke bol viditeľný taký prach, ktorý som si voľným okom nevšimol. Takéto niečo som fotil prvý krát, tmavú podložku som nechcel použiť, aby sa pozadie fotiek hodilo do e-shopu. Aj som rozmýšlal nad svetlom zospodu a nakoniec som to ani nevyskúšal, lebo som si pomyslel, že mi zničí odrazy pod šperkami. Možno som tie odrazy mohol obetovať. Asi som to mal skúsiť, podložka by sa zosvetlila a šperk by asi zostal tmavší a tým aj viditeľnejší. Zákazníčky boli spokojné, lebo firma, čo tie šperky vyrába v zahraničí má na stránke teda otrasné fotky. Bolo vidno spokojnosť, že bú mať omnoho krajšie fotky, ako "materská" firma. Ešte pridávam fotky aj s väčšou dof a zreteľnejšími šperkami.
Dík za radu ohľadom prachu, aj na bledej podložke bol niekedy problém, niektoré zábery som musel fotiť aj viac krát, lebo na fotke bol viditeľný taký prach, ktorý som si voľným okom nevšimol. Takéto niečo som fotil prvý krát, tmavú podložku som nechcel použiť, aby sa pozadie fotiek hodilo do e-shopu. Aj som rozmýšlal nad svetlom zospodu a nakoniec som to ani nevyskúšal, lebo som si pomyslel, že mi zničí odrazy pod šperkami. Možno som tie odrazy mohol obetovať. Asi som to mal skúsiť, podložka by sa zosvetlila a šperk by asi zostal tmavší a tým aj viditeľnejší. Zákazníčky boli spokojné, lebo firma, čo tie šperky vyrába v zahraničí má na stránke teda otrasné fotky. Bolo vidno spokojnosť, že bú mať omnoho krajšie fotky, ako "materská" firma. Ešte pridávam fotky aj s väčšou dof a zreteľnejšími šperkami.
Fotkam chyba stava. Su to vyslovene len zaznamy skutocnosti. Fotky ma nenutia tuzit po sperkoch na nich vyobrazenych. Ako zakaznikomi by si nam mal ponukat nielen realny obraz, ale aj pridanu hodnotu, ktorou je krasa, pocit luxusu. Rozohrat svetlo, naladu...
Problemom byva zadanie od majitela obchodu, ktory casto vobec nevie co ma od fotografa ziadat.
Fotkam chyba stava. Su to vyslovene len zaznamy skutocnosti. Fotky ma nenutia tuzit po sperkoch na nich vyobrazenych. Ako zakaznikomi by si nam mal ponukat nielen realny obraz, ale aj pridanu hodnotu, ktorou je krasa, pocit luxusu. Rozohrat svetlo, naladu...
Problemom byva zadanie od majitela obchodu, ktory casto vobec nevie co ma od fotografa ziadat.
Ďakujem. Poučenie do budúcnosti, pred fotením viac študovať a rozmýšľať, ako dodať fotkám tú správnu šťavu. Preto som použil aj rôzné uhly, ohniská a clony, ale asi to chcelo viac sa pohrať so svetlom. Pravou je ale aj to, že ma tlačil čas a nemal to byť finančne náročný projekt.
ano, ale treba pouzit cire plexi nie mliecne. pod objektami sa ti takto vytvori velmi nepekny a rusivy reflex, v ktorom vynikne zvacsena textura tvojho fotostola. keby si pouzil mliecne plexi nic z toho by tam nebolo.
ano, ale treba pouzit cire plexi nie mliecne. pod objektami sa ti takto vytvori velmi nepekny a rusivy reflex, v ktorom vynikne zvacsena textura tvojho fotostola. keby si pouzil mliecne plexi nic z toho by tam nebolo.
Mr. Infallible, tak ciry ci mliecny akryl? FYI, vsetky produktove stoly sa predavaju s mliecnym...
Mr. Infallible, tak ciry ci mliecny akryl? FYI, vsetky produktove stoly sa predavaju s mliecnym...
Ano a presne preto su na takyto druh fotky bezne fotostoly nepouzitelne. Je to rovnako ako s fotostanom, vacsinou ich pouzivaju ti co nevedia nasvietit objekt. Typicky presne ti co si myslia, ze produktovka je pasova vyroba.
Na takomto rieseni je okrem viditelnej struktury podkladu aj to, ze podklad aj pozadie sa sprava ako velky softbox. Je to len z nudze cnost. Vsetko kvoli bielemu pozadiu. Pritom si do sceny pridavas jedno svetlo, ktore tam vlastne vobec nechces. Svietit objekt od spodu potrebujes malokedy, vyzera to totiz dost neprirodzene. Pri pouziti mliecneho plexi na standardnom fotostole ale nemas na vyber.
Ano a presne preto su na takyto druh fotky bezne fotostoly nepouzitelne. Je to rovnako ako s fotostanom, vacsinou ich pouzivaju ti co nevedia nasvietit objekt. Typicky presne ti co si myslia, ze produktovka je pasova vyroba.
Na takomto rieseni je okrem viditelnej struktury podkladu aj to, ze podklad aj pozadie sa sprava ako velky softbox. Je to len z nudze cnost. Vsetko kvoli bielemu pozadiu. Pritom si do sceny pridavas jedno svetlo, ktore tam vlastne vobec nechces. Svietit objekt od spodu potrebujes malokedy, vyzera to totiz dost neprirodzene. Pri pouziti mliecneho plexi na standardnom fotostole ale nemas na vyber.
Zaujímala by ma výsledná fotografia niečoho lesklého v čom sa odrážajú okolité predmety nafotené správnym nasvietením bez fotostanu. Ďakujem.
Mohol by si prosim hodit nejake foto fotene tochto technikou? Dakujem
tuto je to celkom nazorne vysvetlujuce video ako sa da bezproblemov fotit cisto biele pozadie bez toho aby ovplyvnovalo nasvietenie objektu http://www.youtube.com/watch?v=boD3zQUg5e4
Zaujímala by ma výsledná fotografia niečoho lesklého v čom sa odrážajú okolité predmety nafotené správnym nasvietením bez fotostanu. Ďakujem.
fotostan alebo rozmiestnenie softboxov resp. difuznych panelov velmi podobne fotostanu je nutne pouzit len ak fotis velmi leskly a zaroven gulaty predmet. vtedy dany predmet odraza skoro cely priestor naokolo. take svietenie je dost ploche. objektov pri ktorych je potrebne taketo svietenie nie je az tak vela, musel by si asi fotit same chromove gule pri snad vsetkych ostatnych predmetoch sa daju nastavit svetla tak aby sa na jednotlivych odrazivych plochach predmety odrazalo presne to co chceme (napr ho vyplnime softboxom). tym ze umiestnis svetlo len tam kde ho chces mat (pri fotostane ide svetlo zovsetkych smerov), dostanes menej a atraktivnejsie nasvietenie predmetu, ktory ho mozno aj lepsie popisuje jeho povrch.
Fotografovanie šperkov - ponuka prace
Samozrejme to nechcem zadarmo.
Napiste mi postu. Cca o dva tyzdne.
Dakujem
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/349440/srdieckove/?s=photos
Suhlasim ze podlozka splyva s predlohou, chcelo to flashnut na ten stan odspodu asi. A vacsiu DOF.
ALE ak je zadavatel spokojny, nie je prilis co riesit asi.
Suhlasim ze podlozka splyva s predlohou, chcelo to flashnut na ten stan odspodu asi. A vacsiu DOF.
ALE ak je zadavatel spokojny, nie je prilis co riesit asi.
mohol som použiť aj 70-200L ale tam by bola zase moc malá DOF. nič lepšie už po ruke nemám. pravda, ešte seťák má o jednu lamelu viac.
www.ephoto.sk/fotogaleria/fotografie/349440/srdieckove/?s=photos
Problemom byva zadanie od majitela obchodu, ktory casto vobec nevie co ma od fotografa ziadat.
Problemom byva zadanie od majitela obchodu, ktory casto vobec nevie co ma od fotografa ziadat.
Na takomto rieseni je okrem viditelnej struktury podkladu aj to, ze podklad aj pozadie sa sprava ako velky softbox. Je to len z nudze cnost. Vsetko kvoli bielemu pozadiu. Pritom si do sceny pridavas jedno svetlo, ktore tam vlastne vobec nechces. Svietit objekt od spodu potrebujes malokedy, vyzera to totiz dost neprirodzene. Pri pouziti mliecneho plexi na standardnom fotostole ale nemas na vyber.
Na takomto rieseni je okrem viditelnej struktury podkladu aj to, ze podklad aj pozadie sa sprava ako velky softbox. Je to len z nudze cnost. Vsetko kvoli bielemu pozadiu. Pritom si do sceny pridavas jedno svetlo, ktore tam vlastne vobec nechces. Svietit objekt od spodu potrebujes malokedy, vyzera to totiz dost neprirodzene. Pri pouziti mliecneho plexi na standardnom fotostole ale nemas na vyber.
www.ephoto.sk/forum/28/10999/fotografovanie-sperkov-ponuka-prace/strana-2/
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom