super vlakno,aspon sa spozname cez net.Ja som vodic,ktory rozvaza dobre vinko po celaj SR a este som fanda do BMW,mam staru 22rocnu E 30 a 530D E 39 a niet nad BMW prajem pekny vecer.
...no teda! ...a z ktorej dimenzie pochadzas a kedy si sa infiltroval? Dnes som este nenasaval, no nejako ta vidim dvojmo, zeby neuspesna transformacia?
Dimenzia? Neverland. Infiltrácia? Niekedy v apríli 2009. Ináč som ekonóm. Prajem pekný zatrajší deň, všem.
CaFFFte ludia (neludia) som tu novy, tak ZDRAVIM clenom ephoto.sk. ale k teme...
pracujem ako grafik, webdizajner a teraz som si kupil fotak (Canon EOS 50D) na skole som mal predmet fotografia, a uz dost davno snivam o nejakej dobrej zrkadlovke, ale uz konecne mám, coskoro budu aj prve fotky. Takze sa totalne tesim :)
Sorry, friend. Smola. Päť minút čo ma MIB chytili. Nasadili mi tmavé okuliare a všetkým na okolo zablikali blikačkami do očí. Musím tu zostať. Očipovali ma , udelili pobytový a názorový azyl, a mám sa každý deň hlásiť na kontrolu v jednej inštitúcii že : ephoto. Do papierov mi napísali: vyštudovaný zootechnik – posledných 12 rokov pracujúci v oblasti umenia a predaja výtvarných diel. :) Magori !!!
Preto chodíš do Piešťan...už ťa mám....V Piešťanoch mám pár zoskokov z Mi 8....Robil som prepadovkárom para výcvik ...cca 1997...:)
v piešťanoch bolo kedysi letisko.. Dnes je tam najviac techniky na celom slovensku. Škoda že muzeálne kusy :-)
no to muselo byť dávno lebo Mi-8 už máme v silách len jednu. Aj to idem na ňu za chvíľu robiť nejaké práce.
a ja že čo je to za kapelu para. A to si ty hej? :-)
haha :-D ked si vyberies informacne technologie a internet ako volitelny, je tak 33-50% pravdepodobnost, ze ta budem ucit :-D :-D :-D uvidime, ci budeme buduci semester ucit 2, ci 3 :-P
haha tak to si teda dam!:D som zvedava co sa tam bude robit:))
Ja sa pripajam k projektantom, rok po skole mosty potom statiku budov a teraz su to cesty takze pripravujem nove prostredie pre street fotografov a uberam priestor krajinkarom :D