Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Výber foťáku :-)

gretuska
2009-06-08 16:07:11+02
Takže ahojte :-)....potrebujem trošku poradiť. Mám 14 rokov a idem si práve kupovať nový digitálny fotoaparát, no nemám presne jasno o aký by malo ísť. Hrozne by som chcela zrkadlovku, pretože s ňou je to už o niečom inom ako pri bežnom digitálnom fotoaparáte. No trošku ma odpútala cena všetkých zrkadloviek.Mám predstavu tak investovať okolo tých 350 eur(teda okolo tých 10 tisíc).Som skôr taký začínajúci fotograf - amatér :-))) Dosť ma zaujal OLYMPUS SP-59O už len tým svojím optickým zoomom (26x)...nie som zameraná presne na nejakú tému fotenia ,fotíím proste všeličo či už krajinu, rastliny alebo ľudí...trošku som nepochopila typ fotoaparátu teda pojem "Ako zrkadlovka"...neviem, či je to správny výber pre mňa, preto sa obraciam na vás profííkov ;-) ďakujem :-D
 
Scooter
2009-06-08 16:13:01+02
Hm, kup si daky schopny kompakt, nauc sa s nim a ked si sam budes schopny zarobit na zrkadlovku tak potom si ju kup ;)
 
2009-06-08 16:14:29+02
zaujimava otazka :o)
 
2009-06-08 16:15:19+02
príspevok od: Scooter
Hm, kup si daky schopny kompakt, nauc sa s nim a ked si sam budes schopny zarobit na zrkadlovku tak potom si ju kup ;)
to je ona nie on :o)
 
Scooter
2009-06-08 16:18:18+02
oo fakt, pardon :)
 
morris2911
2009-06-08 16:26:54+02