Ahojte, potrebovala by som poradiť v otázke, ktorá tu už odznela miliontýkrát. Som príležitostný fotograf všetkého možného, ale hlavne koní. Potrebovala by som schopnú a rýchlu zrkadlovku s objektívom, ktorá by mi stíhala kone v pohybe - nad prekázkou, atd. Canon alebo Nikon, telo do 500 - 600€ plus objektív, s ktorým by som si vystačila na začiatok. Nebránim sa ani fotákom z bazáru (nemám však s tým skúsenosť). Nemám však záujem o kompakt alebo nejaký vreckový hibrid, rada by som sa naučila pracovať so zrkadlovkou.
Ahojte, potrebovala by som poradiť v otázke, ktorá tu už odznela miliontýkrát. Som príležitostný fotograf všetkého možného, ale hlavne koní. Potrebovala by som schopnú a rýchlu zrkadlovku s objektívom, ktorá by mi stíhala kone v pohybe - nad prekázkou, atd. Canon alebo Nikon, telo do 500 - 600€ plus objektív, s ktorým by som si vystačila na začiatok. Nebránim sa ani fotákom z bazáru (nemám však s tým skúsenosť). Nemám však záujem o kompakt alebo nejaký vreckový hibrid, rada by som sa naučila pracovať so zrkadlovkou.
Ďakujum za odpoveď.
nechcem byť zlý, ale dnes už snáď takmer každý slušnejší digitál dokáže spraviť niekoľko záberov za sekundu, skôr ide asi o to zvoliť správne objektív, ktorý rýchlo ostrí a zvláda takéto akčné scény
Lubovolna sucasna zrkadlovka amaterskej triedy (Canon, Nikon, Sony, Pentax) + 18-55 + 55-200 alebo 75-300. AJ ked normalne odporucam najma Nikon a Canon, v tomto pripade by nemuselo byt naskodu poobzerat sa po Sony A57.
Nie si zlý Možno som zle položila otázku. Ale zas pýtať sa konkrétne na objektív a k tomu zrkadlovku, keďže žiadnu nemám, je asi troška od veci.