Zdravím, oplatí sa mi prejsť z Canonu (350D) na Pentax (K-5)? Som študent, nemám financie na 60D alebo 7D, s ktorými je porovnateľní. Samozrejme že by som si hneď nekúpil úplne špičkové objektívy (k tým sa postupne dopracujem) na začiatok by mi stačili nejaké manuálne. Tak aj to keby ste mi nejako vedeli poradiť. Ďakujem.
Ak je to jasne aj tebe, tak co tu stale omielas, ze vysledky testov su irelevantne a ze K-5 by si nekupil, lebo zla Hoya vyzierala Pentax?
Ty si ozaj mimo, to ako kôli tomu totálne zanedbatelnému rozdielu si má každý kúpiť K-5II ??? Ja teda testy absolútne nesledujem, lebo ich hlúpe výsledky má nezaujímajú, ale na 100% ti viem povedať že sú aj testy kde K-5II nevyhrá a teraz ako čo si mám kúpiť ? Ty si asi ozaj priblblý ked nechápeš že K-5II nie je nijak svetoborne prevratná, že si ju musí kúpiť každý kto rozmýšla nad DSLR bez mihnutia oka...
Skôr ju považujem v určitých smeroch za morálne zastaralú (video+počet ostriacich bodov) a znova ti opakujem, nejde o to či to využiješ, ide o konkurenciu ktorá vie ponúknuť v tomto smere viac !!!
A vzhladom na to že K-5II je TOP telo ktoré Pentax má, by malo byť trochu viac prevratnejšie, preto by som dnes stále volil K-30
Drahí veriaci, vy máte teda výdrž, Zdá sa, že najlepšie sa kritizuje niečo, čo má ten druhý, a ešte lepšie niečo, čo som v živote v ruke nedržal. Komu ide o kvalitu čipu, tak si to proste kúpi, bez toho, aby uvažoval o podružných, nesúvisiacich veciach (typu: je to síce technologická špička, ale ja by som čakal niečo ešte prevratnejšie, takže nie) Komu ide o rozmery čipu (BTW - prečo sa uspokojiť s maličkým FF?), alebo má nejaké iné dôvody (obavu o dostupnosť príslušenstva, túžbu po inom tvare, hmotnosti, nápise, whatever) tak si to proste nekúpi a priplatí si za niečo iné, a ten, kto dokáže predpovedať budúcnosť (ďalší model bude určite o toľko lepší, že tento sa neoplatí kupovať) tak bude čakať...