Fórum » Vyberáme fotoaparát

pentax vs. canon

ericek174
ericek174 2012-09-13 14:28:21+02
Zdravím, oplatí sa mi prejsť z Canonu (350D) na Pentax (K-5)? Som študent, nemám financie na 60D alebo 7D, s ktorými je porovnateľní. Samozrejme že by som si hneď nekúpil úplne špičkové objektívy (k tým sa postupne dopracujem) na začiatok by mi stačili nejaké manuálne. Tak aj to keby ste mi nejako vedeli poradiť. Ďakujem.

pxls.jpg
2012-11-27 12:02:33+01
príspevok od: sachmo
Pozeram, ze uz ti ani moje reakcie netreba, porozpravas sa sam so sebou, sam si svoje argumenty odsuhlasis. Nemam nic proti. Ved na tvoje pseudoargumenty ani nema zmysel reagovat. Nech tu uvedie ktokolvek cokolvek mimo canonu, ma to nejaku chybu, a vzdy zasadnu. Tak si zi v tom malom svete, ak ti je tam dobre.
min 5x som sa ta pytal na argumenty. tvoj posledny argument bol zo sveta aut. kedze si neprotirecil, vydedukoval som ze suhlasis. ak nesuhlasis tak este raz:

takze povedal si, ze ten kto potrebuje:
- T/S dostatocne siroke na architekturu
- supermakro
si kupi podla teba canon

stale si nam ale nevysvetlil, co si kupia ti, co potrebuju:
- TTL odpalovace
- FF
- dostupne tilt and shift objektivy
- pozicovnu pentax techniky
- dostupne dlhsie skla aj pre wildlife
- telo do vacsich ruk

pxls.jpg
2012-11-27 12:08:17+01
príspevok od: nighthawk787
no bože, si nejaký malicherný, tak samyang bude až v marci,
tieto môžeš objednať hneď, teda ak ti nevadí nejaká čakacia doba, mimochodom ti ju zisťujem, ceny sú v českých korunách
SCHNEIDER KREUZNACH PC-TS Makro-Symmar 90/4,5 HM pro Pentax 84 790,-
SCHNEIDER KREUZNACH PC-TS Super-Angulon 50/2,8 HM pro Pentax 88 990,-
cakaciu doby by som tipoval tak na 2-3mesiace, ale s tym by nebol problem, kedze inde by si lepsie nepochodil. horsie je to s tou cenou a pokrytim ohniskovych vzdialenosti.

sachmo
2012-11-27 13:06:30+01
príspevok od: pxls.jpg