Fórum » Vyberáme fotoaparát

pentax vs. canon

ericek174
ericek174 2012-09-13 14:28:21+02
Zdravím, oplatí sa mi prejsť z Canonu (350D) na Pentax (K-5)? Som študent, nemám financie na 60D alebo 7D, s ktorými je porovnateľní. Samozrejme že by som si hneď nekúpil úplne špičkové objektívy (k tým sa postupne dopracujem) na začiatok by mi stačili nejaké manuálne. Tak aj to keby ste mi nejako vedeli poradiť. Ďakujem.

viking81
2012-11-26 11:12:07+01
príspevok od: sachmo
Pentax si moze kludne dovolit prist o tych 4 ludi, co by tie TS super macro potrebovali
myslim ze nemoze....lebo potom by uz nikto nemal pentax

sachmo
2012-11-26 11:14:12+01
príspevok od: pxls.jpg
a okrem TTL odpalovacov a FF este aj:
- dostupne tilt and shift objektivy
- T/S dostatocne siroke na architekturu
- supermakro
- pozicovna pentax techniky
- dostupne dlhsie skla aj pre wildlife
- telo do vacsich ruk

celkom dost argumentov, vsetky tieto si nam zatial nevyvratil, takze zostavaju aktualne.
Kto potrebuje nutne siroke T/S, macro viac ako 1x a priamo na bajonet a pod. nech si kupi canon, ostatnych 98% uzivatelov moze pokojne zvazit Pentax.

pxls.jpg
2012-11-26 12:14:19+01
Kto potrebuje nutne siroke T/S, macro viac ako 1x a priamo na bajonet a pod. nech si kupi canon, ostatnych 98% uzivatelov moze pokojne zvazit Pentax.
takze ten kto potrebuje:
- supermakro
si kupia podla teba canon.

a co si kupia po zvazeni, ti, co potrebuju:
- TTL odpalovace
- FF
- pozicovnu pentax techniky
- telo do vacsich ruk

denySK
2012-11-26 13:17:30+01
ze vas to stale bavi
ja len pridam este pikosku (ak tu este nahodou nebola) - kazovost super SDM ostrenia na pentax sklach je cca 30% a ak nechceme sigmu/tamron, tak potom nic ine ako bzz bzz neostava.
TTL odpalovaky su aj na pentax, nemotorne riesene s nutnostou pouzivat interny blesk, ale malo by to fungovat.