Fórum » Vyberáme fotoaparát

pentax vs. canon

ericek174
ericek174 2012-09-13 14:28:21+02
Zdravím, oplatí sa mi prejsť z Canonu (350D) na Pentax (K-5)? Som študent, nemám financie na 60D alebo 7D, s ktorými je porovnateľní. Samozrejme že by som si hneď nekúpil úplne špičkové objektívy (k tým sa postupne dopracujem) na začiatok by mi stačili nejaké manuálne. Tak aj to keby ste mi nejako vedeli poradiť. Ďakujem.

sachmo
2012-11-26 22:33:08+01
príspevok od: pxls.jpg
takze tvoj zaver znie:

Pentax ma super system, lebo ked budem potrebovavt nieco, co nema, odfotim to inou znackou.

naco ti je wildlife sklo, ktore ma snad polovicne rozlisenie ako setak? to ako keby ani neexistovalo. ak jedine pentax wildlife sklo stoji 7k, pre amaterov akoby ani neexistovalo.
naco kupovat pickup, ked stahujem sa len raz za cas a bezne sa ovela lepsie jazdi sedanom?

pxls.jpg
2012-11-26 22:35:07+01
príspevok od: sachmo
Zato ale vie, ako dat do tela cip, ktory bude spickovy, vie, ako urobit neotacajuci sa predny clen na setaku, vie, ako dat do entry modelu AF motor, AF fine adjustment, nativnu podporu DNG,... a stale lacnejsie, ako ultra-extra marketingova konkurencia. A dokonca vie aj vyrezat otvor v clone, aby si mohol pohodlne krutit polarizakom a nemusel pritom strkat ruky do clony ako simpanz.
to je vsetko super a boli by sme radi keby niektore veci okopirovali aj ostatne znacky, lenze... su aj este dolezitejsie veci ako DNG a parametre setaku. napr co ponuka system ako celok. prave preto ze pentax nevie konkurovat systemom, MUSI konkurovat takymito funkciami. inak by ho nekupil uz vobec nikto.

sachmo
2012-11-26 22:38:21+01
to je vsetko super a boli by sme radi keby niektore veci okopirovali aj ostatne znacky, lenze... su aj este dolezitejsie veci ako DNG a parametre setaku. napr co ponuka system ako celok. prave preto ze pentax nevie konkurovat systemom, MUSI konkurovat takymito funkciami. inak by ho nekupil uz vobec nikto.