Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Fotoaparát pre začiatočníka cca 500€

TB123
TB123 2020-06-08 10:14:13+02
Prosím o radu. Chcela by som sa začať venovať fotografii. Momentálne máme doma Sony Alpha a5100. Chcela by som si kúpiť nejakú zrkadlovku na začiatok. Najlepšie tak okolo 500€ (samozrejme v budúcnosti ak mi to pôjde tak investujem do niečoho kvalitnejšieho) . Pozerala som Canon eos 250d. Veľmi sa v tom nevyznám takže neviem čo radšej, či Canon alebo Sony? Vopred ďakujem za všetky rady.
 
TB123
2020-06-20 10:05:07+02
príspevok od: photox
Je odvaha napisat, ze nevies fotit ale na upravu fotografii mas Photoshop, naucit sa v Photoshope kvalitne upravovat fotografie je to iste ako vystudovat vysoku skolu. Preto som vyssie spominal kazdy kto sa chce vazne zaoberat fotografiou by mal skor ako investuje peniaze do techniky otestovat sam seba ci je schopny naucit sa upravovat fotografie. Bez vedomosti fantazie kreativity ako upravit fotografiu to budu iba zbytocne vyhodene peniaze.
Viem a som si toho vedomá. Zatiaľ som vo Photoshope aj stratená, ale určite to chcem napraviť. Fotiť ešte neviem, ale ako som písala chcem sa učiť a zdokonaľovať. Nehovorím, že chcem fotiť nejak profi. Chcem to mať ako hobby. Naučiť sa nastavovať aby fotka vyzerala dobre a takisto aj v úprave sa chcem zdokonaliť. V dnešnej dobe je veľa videí, článkov, kníh. Takže myslím, že mám z čoho čerpať a treba len čas a chuť.
 
photox
2020-06-20 10:14:41+02
príspevok od: red arrow
Ty si múdry ako rádio. Odrádzaš tu ľudí od fotenia a doporučuješ jej mydlo za 100€. Každý z nás tu nejako začínal a trápil sa ako vedel, samovzdelával a pomaly zdokonaloval. Predpokladám, že si na narodil s foťakom na krku a schopnosťami upravovať fotografie. Trvá roky kým sa človek zdokonalý. Prepáč, ale musel som na tie sprostosti čo si tu napísal reagovať. Ďalej sa nebudem k tomu rozpisovať a ani na teba reagovať.

TB123: