Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

Canon 17-40 L USM - strata kresby v rohoch - celková kvalita

Levočan
2018-09-27 20:00:57+02
Zdravím všetkých zvažujem kúpu L-kového objektívu a rozhodovanie je určené pre Canon 17-40 L USM a Canon EF 16-35/4L IS USM. Podotýkam viem ,že je 16-35 lepší čítal som kvantum recenzií o jednom aj druhom takže nechcem aby sa tu rozoberali prednosti jedného či druhého nakoľko sa tých tém už riešilo niekoľko. Skôr by som chcel vedieť vaše praktické skúsenosti
s Canon 17-40 L USM (fotografie vyhotovené na tele APS-C ale aj FF). Som študent a kedže 16-35 je takmer raz taký drahý isto viete že keby ste mali možnosť kúpiť niečo lacnejšie s rovnakou kvalitou brali by ste to lacnejšie. Stretol som sa s viacerými názormi ako aj na tomto fóre že 17-40 značne trpí stratou kresby, kvality a nestíha vykresliť 18 MPx APS-C snímač. Ale je tomu vážne tak a je to s tou kvalitou a ostrosťou až také zlé? Preto prosím o vaše názory a nie len názory, ale predovšetkým fotografie vyhotovené s ním na oboch snímačoch (APS-C, FF). Rád by som už vyniesol nad týmto objektívom rozsudok a zatĺkol posledný klinec do rakvy ak to bude nutné aby mi nemotal hlavu. Vďaka všetkým za reakcie a ak by ste boli taký ochotný poslali mi link alebo aj samotné fotografie na zhodnotenie neostrosti, zlej kresby a nestíhaním vykresliť 18 MPx APS-C snímač.
 
MaxGamut
2018-09-27 20:45:46+02
Nie je to také zlé. Dôležitá je škála, na ktorej sa pohybuješ.
Laik rozdiel asi ani neuvidi. Machri tým myslia, že je to možno o 1% horšie ako iné sklo.
V každom prípade je to L-ko.
 
Levočan
2018-09-27 20:57:29+02
primárne bude objektív používaný na ohnisku 17mm (fotografovanie hlavne za denného svetla predovšetkým v exteriéry), zvyšok ohniska by som využíval naozaj len zriedkavejšie...
 
fatality
2018-09-27 20:58:59+02
príspevok od: Levočan