Hore
Fórum » Objektívy a filtre
 

rozdiel vo vyrobku v zavislosti pre trh na ktory je urceny

@viatorko
2020-03-15 05:43:08+01
Ahojte, viac krat som narazil na informaciu, ze "objektiv" nie je urceny pre eu trh a pod. Co to pre nas znamena ? okrem mozno cenoveho zvyhodnenie kupujuceho je to nejaky rozdiel v kvalite ? ci problem so servisom, pripadne s reklamaciou ? mate skusenost ? dakujem
 
seifi
2020-03-15 15:49:42+01
asi ... možno ... hypotéza do debaty to závisí napr. od záručnej doby; výrobca vie, že výr. čísla 1 až 100 boli expedované pre EU, kde je dvojročná záruka; tak potom výrobca či dovozca pre EU nebude držať záruku pre čísla 101 až 150, ktoré boli expedované pre Indiu, kde je záruka kratšia a následne cena výrobku bola preto pre dovozcu v Indii nižšia. Na tom aparáte z Indii tu v EU nikto nezarobil, tak nebudú niesť záruky a náklady s tým spojené.
Rozdielne môžu byť aj nákupné ceny pre dovozcov aj z iných dôvodov (presadenie značky proti konkurencii apod) . Môžu sa kontrolovať predajne ceny, tým aj marže , autorizovaní predajcovia nebude mať záujem opravovať výrobok kúpený mimo siete autorizovaných predajcov v regione. Jasno by nám vniesol autorizovaný predajca, opýtaj sa na fotoma.sk
 
@viatorko
2020-03-15 19:38:24+01
tiez mi to napadlo, ale chcel som skusit najskor tu, isto sa tu s tym stretlo viac ludi. Ja osobne som si nahodne pozrel cislo ponukaneho objektivu so zaujimavou cenou, avsak podla cisla nebol urceny pre nas trh ... dakujem za prispevok
 
rudop78
2020-03-15 21:32:25+01
príspevok od: @viatorko
tiez mi to napadlo, ale chcel som skusit najskor tu, isto sa tu s tym stretlo viac ludi. Ja osobne som si nahodne pozrel cislo ponukaneho objektivu so zaujimavou cenou, avsak podla cisla nebol urceny pre nas trh ... dakujem za prispevok
Ak taky vyrobok ktory nieje urceny na nas trh kupis u nas v nejakom obchode, tak ho zreklamujes iba tam. Ak si kupis u nas vyrobok urceny na nas trh, tak ho mozes reklamovat v oficialnom servise priamo, alebo u oficialneho predajcu.
 
seifi
2020-03-16 11:55:31+01
závisí od zložitosti výrobku, jeho ceny a poruchovosti; za tie roky som mal zo 10 zrkadloviek canon a ani jedna nemala poruchu a neviem o nikom, kto by mal poruchu v záručnej dobe na takýto aparát; a je otázne, či porucha ktorá vznikne spadá či nespadá do porúch , ktoré sa v záruke opravujú zdarma, t.j. či za to nesie zodpovednosť výrobca či zákazník, dovozca posudzuje mieru zavinenia dôkladne; v každom prípade ti autorizovaný servis dovezený výrobok do opravy zoberie a chybu opravy za úhradu
 
Strana 1 z 1
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()