TIP NA 5 JESENNÝCH FOTO-LOKALÍT

TIP NA 5 JESENNÝCH FOTO-LOKALÍT

Jeseň je v plnom prúde a s ňou samozrejme ranné hmly, inverzie a žlto-červené odtiene všade naokolo. To je dôvod, prečo je toto ročné obdobie obľúbené u väčšiny krajinárskych fotografov. Ja nie som výnimkou. Preto som sa rozhodol, že vám dá

2020-10-16 18:27:55.091721
2
1422

  • 14749
    42

    Digitalizácia negatívov

    Kto má doma viac alebo menej klasických negatívnych materiálov, naráža na otázku - čo s nimi. Táto otázka ma tiež zastihla a po pár skúškach som si vyrobil domáci "scaner" DODOSCAN model 20. Tá cifra sú približné náklady v € na jeho výrobu :-)

    2011-02-19 16:33:25
    14749
  • 2962
    7

    Cesta do Shigatse

    Sú dve možnosti, obe sú zaujímavé, ak sa neviete rozhodnúť...tu je pár fotiek...

    2011-02-17 22:38:49
    2962
  • 6073
    56

    Ako som EsEnDéčko mobilom fotil

    Aj keď Vás tu poznám osobne iba zopár mám Vás väčšinu za kamarátov považujem za príjemné, keď mi občas napíšete že mám pekné fotky, úpravy a podobne. Žiaľ, poniektorý si mylne myslia, veria tomu a snažia sa o tom presvedčiť aj mňa samotného, že je t

    2011-02-09 19:28:13
    6073
  • 4007
    7

    Benro A-550 EX - prvé dojmy a postrehy

    Nakoľko môj plastovo-hliníkový statív Brilliant TT3399 začal z pochopiteľných dôvodov dosluhovať, rozhodol som sa vymeniť ho za nový. Môj cenový strop sa pohyboval okolo 150eur a po zvažovaní viacerých alternatív ako napr. Manfrotto 190xprob voľba pa

    2011-02-04 22:33:48
    4007
  • 6332
    11

    Aký rýchly je blesk?

    Blesk používame na zmrazenie pohybu. Aké rýchle sú blesky, ktoré používame? Ako ich nastaviť, aby som dosiahol najlepšie výsledky?

    2011-02-01 09:49:00
    6332
  • 4672
    59

    7 statočných v Londýne

    Londýn. Tento minireportík sa nebude týkať notoricky známych faktov o známom meste. Čo vieme? Je to mesto kozmopolitné, plné kultúry, rôznych národností, módy. K Milánu, Parížu, New Yorku sa isto Londýn hrdo hlási k určovaniu módnych trendov.

    2011-01-31 10:48:38
    4672
  • 22801
    25

    Canon EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM

    V tomto krátkom príspevku by som chcel opísať svoje  osobné skúsenosti s objektívom Canon EF 100mm f/2.8 L Macro IS USM. Nebudem vás v ňom však zahrňovať nejakými laboratórnymi testami, ktoré sú vám praxi aj tak nanič.

    2011-01-25 10:22:07
    22801
  • 8104
    16

    Virtuálna fotografia I.

    Zavadzali Vám pri fotení domy alebo kopce? Chcete umiestniť vzdialené objekty vedľa seba? Chcete odfotiť zvláštne usporiadanie horského masívu a neviete odkiaľ? Chcete fotiť zvieratá a nechcete byť videný? Tak potrebujete GIS, GPS a hor sa do terénu.

    2011-01-07 13:00:47
    8104
  • 9408
    20

    Fotenie portrétnej fotografie s použitím troch bleskov

    Ukážka práce fotenia portrétových fotografií s využitím troch bleskov. Vhodné napríklad pri fotení portrétov na maturitné oznámenia.

    2010-12-25 18:54:33
    9408
  • 6292
    9

    Žabacia perspektíva

    Niekedy treba drobnosť, aby sme dostali o dosť lepšiu fotografiu. Tento článoček je o takej drobnosti...

    2010-12-23 10:58:03
    6292
  • 11616
    106

    Som analógový blázon? (Kontroverzne o fotení)

    Na viacerých fotografických web stránkach som si vyslúžil povesť „digitálneho skeptika“. Prečo je tomu tak?

    2010-12-22 15:01:14
    11616
  • 4706
    11

    Hodnotenie fotografie

    Pôvodne som túto "úvahu" písal niekedy začiatkom roka 2009, a tak verne odráža stav v tomto období. Nechal som si ju v "šuplíku", lebo na reakciu k nejakej diskusii pod fotografiou alebo do fóra sa mi tých 1400 slov zdalo príliš veľa .

    2010-12-22 10:45:46
    4706