Zdravim! Aj vy sa tesite na novinky od canonu? 19.8.2009 bude vsetko jasne :))))
a pre nikonakov mam pocit, ze D300s nebude stacit na nove 60D-cko :))
ale co nas caka?? to presne nikto nevie ale asi nieco take... EOS 60D a EOS 7D, Canon EF 200 f/3.5 L IS a Canon EF 100 f/2.8 IS, 1D rada posunute predstavenie na september..Canon EOS 1D Mark IV a objektivi 70-200 f/2.8 L II IS USM, 24-70 f/2.8 L IS USM, 300 f/2.8 L II IS USM, 500 f/4.0 L II IS USM
ako tak na to pozeram tak aby som predal svoje co mam a tesil sa na nove sklicka :)))) myslim ze tento rok canon spravi troska rozruch...
Rozdiel je dost vyrazny, hlavne u sirokacov. Produkcia Canonu je v tomto velmi nevyrovnana, vela objektivov nesplna to, co sa za tie peniaze od nich ocakava. Spomenul by som 17-80IS, 18-200IS. Prekvapujuco sa to tyka aj ´L´ triedy. Viem o com hovorim, tie objektivy prichadzali do servisu a ja som si to u technikov overoval. Problemy byvaju hlavne s 17-40/4, a 24-70/2,8 a obcas aj 24-105/4. Hlavne u 24-70 je tento problem markantny, hlavne ak si niekto kupil taketo drahe sklo a nameraju mu rovnaku rozlisovacku ako setovemu 18-55 (bol som pri tom).
Mne to pripadajú také technoidné keci,ja neviem ktoré L-kové sklo od Canonu je na tom tak zle,že by vyslovene obmedzovalo fotografa.Fakt neverím tomu,že reálne ,nehovorím teraz o 200% zväčšeninách rohov nejakých obrazcov,je nejaké sklo od N lepšie alebo horšie ako od C a naopak.
Nefotil som týmito sklami,nemal som tú možnosť a ani po tom nejako netúžim,
ale nezdá sami,že by bol mohol byť taký dramatický rozdiel medzi sklami N a C,aby to stálo za zmenu značky alebo srdervúce debaty o tom ktorý ako kreslí a ktorý je lepší .