Hore
Fórum » Pokec
 

Fotografovanie šperkov - ponuka prace

FilipLipes
2012-11-07 20:17:46+01
Hladam niekoho kto by mi nafotil sperky. Jedna sa o cca 30ks. Nechcem to absolutne profesionalne, ziadny mega atelier za tisice eur. Cize kto mate vybavu a zaujem si nieco privyrobit dajte mi vediet.
Samozrejme to nechcem zadarmo.

Napiste mi postu. Cca o dva tyzdne.

Dakujem
 
inkubbus
2012-11-07 20:25:43+01
vôbec by nezaškodilo keby si napísal aspoň lokalitu
 
Seto
2012-11-07 20:47:29+01
Trnava ?
 
seifi
2012-11-07 20:47:43+01
príspevok od: inkubbus
vôbec by nezaškodilo keby si napísal aspoň lokalitu
mal si mu napísať do pošty, mám záujem, kde to bude, doprava 1km za 0,75
 
FilipLipes
2012-11-07 21:26:17+01
Ako viete ze Trnava? Ano.

Volako mi nezalezi na lokalite, viem prist kam je treba.
 
Petik
2012-11-13 22:17:36+01
Ak tu pracu mate este aktualnu dajte vediet
 
FilipLipes
2013-02-06 19:51:30+01
sperkov je cca 50. spravite mi to niekto za sto eur? buduci tyzden. tt ba
 
FilipLipes
2013-02-06 19:51:46+01
z kazdeho jedna fotka
 
meetU
2013-02-06 21:41:40+01
príspevok od: FilipLipes
sperkov je cca 50. spravite mi to niekto za sto eur? buduci tyzden. tt ba
snad sa nejaky student ozve... za 100€, 50ks sperkov... dost piplacka...
 
tomatito
ocenenie redakciou 2013-02-06 22:02:27+01
piplacka? za den hotove...ked som fotieval pre zakaznika sperky za normalny pracovny den som nafotil aj vyretusoval 65 kusov
 
piggee
2013-02-06 22:15:16+01
príspevok od: tomatito
piplacka? za den hotove...ked som fotieval pre zakaznika sperky za normalny pracovny den som nafotil aj vyretusoval 65 kusov
65 kusov za den? To si moc realne predstavit neviem, nakolko u nas sme fotievali sperky, ale pre narocnost celeho procesu sme nakoniec presli na 3D model, nakolko to takto vyzera lepsie a praca je rychlejsia. Za 100 EUR si naozaj neviem realne predstavit to fotenie...
 
slavmiro
2013-02-06 22:28:42+01
Zadavatel pise ze nema extremne naroky, jeden sperk=jeden pohlad. S dobre pripravenou scenou to musi byt pasova vyroba, za 100 minut cisteho casu fotenia 50 ks done, 30 minut pp a hotovo. Samozrejme za predpokladu ze sperky su primerane ciste. 100€ ma nemotivuje ale taky vyzvu by som prijal.
 
piggee
2013-02-06 22:44:33+01
príspevok od: slavmiro
Zadavatel pise ze nema extremne naroky, jeden sperk=jeden pohlad. S dobre pripravenou scenou to musi byt pasova vyroba, za 100 minut cisteho casu fotenia 50 ks done, 30 minut pp a hotovo. Samozrejme za predpokladu ze sperky su primerane ciste. 100€ ma nemotivuje ale taky vyzvu by som prijal.
Ono take jednoduche by som to nevidel, pretoze pri sperkoch ti nestaci jedno nasvietenie na vsetky sperky, kedze kazdy ma iny tvar a tym padom ti uplne inak hraju odrazy. Kazdy sperk sa nasvecuje zvlast, inak to bude vyzerat bud zle, alebo este horsie.
 
FilipLipes
2013-02-06 23:27:24+01
uz mi pisalo vela ludi. uz neaktual. uz predbezne dohodnyte. dakujem.
 
pxls.jpg
2013-02-07 10:54:33+01
príspevok od: piggee
65 kusov za den? To si moc realne predstavit neviem, nakolko u nas sme fotievali sperky, ale pre narocnost celeho procesu sme nakoniec presli na 3D model, nakolko to takto vyzera lepsie a praca je rychlejsia. Za 100 EUR si naozaj neviem realne predstavit to fotenie...
100 eur je zufalo malo. nerozumiem ale tomu ze sa vam oplati pracne vymodelovat sperky, nahodit materialy, nastavit svetla a vyrenderovat. ak by si mal 3D model od vyrobcu tak ako sa to casto da ziskat pri CAD projektovanych produktoch tak by sa to mozno oplatilo.

pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.

realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
 
Konan
2013-02-07 11:12:23+01
No vidite, nasiel aj za100
 
piggee
2013-02-07 15:27:10+01
príspevok od: pxls.jpg
100 eur je zufalo malo. nerozumiem ale tomu ze sa vam oplati pracne vymodelovat sperky, nahodit materialy, nastavit svetla a vyrenderovat. ak by si mal 3D model od vyrobcu tak ako sa to casto da ziskat pri CAD projektovanych produktoch tak by sa to mozno oplatilo.

pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.

realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
viem moc dobre, co je vsetko za tym, ale nezabudaj, ze retus ti zaberie rovnako vela casu ako modelovanie tych sperkov a nasvecovanie v softe je daleko rychlejsie ako behat s velkymi plochami, pretoze sperky zasadne nenasvecujes priamo, ale svetlom odrazenym, takze musis manipulovat velkymi odrazkami. a posunut to v softe je daleko jednoduchsie. a render celej serie pustis na noc... u nas to bolo tak, ze bud druheho fotografa, alebo 3dckara..
 
tomatito
ocenenie redakciou 2013-02-07 20:58:30+01
príspevok od: piggee
Ono take jednoduche by som to nevidel, pretoze pri sperkoch ti nestaci jedno nasvietenie na vsetky sperky, kedze kazdy ma iny tvar a tym padom ti uplne inak hraju odrazy. Kazdy sperk sa nasvecuje zvlast, inak to bude vyzerat bud zle, alebo este horsie.
nezmysel
 
oksyd
2013-02-08 02:14:27+01
No chlapci vsetko riesite moc zlozito...
Jeden vykres a jedno kazdodenne nebo a mame to.
 
PeCh
2013-02-08 13:51:39+01
príspevok od: pxls.jpg
100 eur je zufalo malo. nerozumiem ale tomu ze sa vam oplati pracne vymodelovat sperky, nahodit materialy, nastavit svetla a vyrenderovat. ak by si mal 3D model od vyrobcu tak ako sa to casto da ziskat pri CAD projektovanych produktoch tak by sa to mozno oplatilo.

pri 3D modeli musis vediet svietit rovnako akoj v atelieri, to proste neoklames. Naviac musis ale modelovat, nastavit materialy, skusobne renderovat a nasledne cakat na finalny render. jedine co nemusis je lestit sperky a ometat z nich prach.

realne atelierove a "virtualne softboxy" su asi rovnako drahe pokial uz atelier nepotrebujes na nic ine. oproti tomu na render potrebujem dalsi drahy soft a cloveka co s nim vie narabat tak aby vysledok nebol rozoznatelny od fotky.
Aj keď sme už mimo hlavnú tému (navyše vyriešenú), tak len dodám, že taká IKEA sa postupne tlačí nahradiť všetko fotenie svojich produktov do katalógov a na web práve rendermi. Vychádza to lacnejšie ako fotenie. Profík neberie 100 € a nejde len o fotografa, ale aj dizajnérov, osvetľovačov, na nábytok treba adekvátne priestory, majú menej odpadu... 3D modely majú z návrhu a pri počítači jednoduchšie dokážu meniť scénu.

Minulý rok mali 12 % renderov, tento rok je plán 25 % fotiek ako render, neskôr sa mi zdá to chcú zvýšiť až na 80 %.

http://online.wsj.com/article/SB10000872396390444508504577595414031195148.html
 
Strana 1 z 5
 





Inzercia
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()
     
  • ()