Hore
Fórum » VÝSTAVY A UDALOSTI
 

Foto roka má víťazov

vooo
vooo 2012-09-06 15:52:47+02
Co vy na to? http://kultura.sme.sk/c/6522872/foto-roka-ma-vitazov.html - chcel by som pocut nazor skusenych fotografov. Dakujem
 
slavmiro
2012-09-07 10:45:48+02
príspevok od: samusko
nazdar, preco si myslis ze foto ma mat "zaujimave svetlo" ? alebo rozhodujuci moment ? pekne farby ? Myslis ze tieto veci su podstatou foto ? potom sa necudujem ze tie vitazne foto nesmakuju
svetlo a moment je len silne zjednodusena definicia dobrej foto. Zkratka obsah foto by mal byt niecim vynimocny, tazko opakovatelny. Ani dobra forma fotoprace nie je na skodu.

VSVU vedie posluchacov k silne konceptualnemu zmyslaniu co je OK. Chodievam na semestralne prieskumy/den otvorenych dveri na VSVU. Su tam aj silnejsie prace ale aj slabsie, niektore prace v duchu cim horsie, tym lepsie, ale student evidentne stihol termin zadania. Relativna slabsia uroven moze byt sposobena aj tym ze mladi autori sa hladaju, ich X-rocna fotoskusenost este nedozrela. Moja XX-rocna skusenost a pohlad s tym suvisiaci je preto trochu iny, ale nehovorim ze jediny spravny.
 
seifi
2012-09-07 10:48:20+02
príspevok od: morgoth
Keď sme pri tých súťažiach, čo poviete na rôznych víťazov fotomaratónov?
http://www.fotomaraton.sk/2011-bratislava-winners/
zostáva alebo sa zúčastniť alebo písať otázky na porotu; treba vychádzať aj zo zadanej témy a ostatných prác a potom neberú sa najlepšie foto od autorov ale berú sa všetky fotografie autora; ja si myslím, že porota to má ťažké sa rozhodnúť a vybrať z tej záplavy v jeden moment; jedna dobrá foto tam, druhá tam, vyber jedného, ktorý je najlepší !
dôležité je zúčastniť sa a fotiť, a pravdaže, a mať radosť
 
samusko
2012-09-07 10:56:53+02
príspevok od: slavmiro
svetlo a moment je len silne zjednodusena definicia dobrej foto. Zkratka obsah foto by mal byt niecim vynimocny, tazko opakovatelny. Ani dobra forma fotoprace nie je na skodu.