Fórum » VÝSTAVY A UDALOSTI

Foto roka má víťazov

vooo
vooo 2012-09-06 15:52:47+02
Co vy na to? http://kultura.sme.sk/c/6522872/foto-roka-ma-vitazov.html - chcel by som pocut nazor skusenych fotografov. Dakujem

varenyi
2012-09-07 16:05:24+02
Pozrel som si fotografie na uvedenej adrese, ale nemôžem povedať, že by ma niečim zaujali.

sofy
2012-09-07 16:16:23+02
to co produkuju slovenske vysoke skoly je cisty grc a o "umeleckych" ani nehovorim, nakoniec skoncia ako predavaci v McDonalde, alebo "nedoceneni umelci" v uzatvorenej komunite

morgoth
2012-09-07 16:25:51+02
príspevok od: Marcel Rebro
http://www.highsnobiety.com/2011/11/15/rhine-ii-by-andreas-gursky-becomes-most-expensive-photograph-ever-sold/
http://imgace.com/wp-content/uploads/2012/09/art-then-vs-art-now.jpg

istvic
ocenenie redakciou 2012-09-07 16:34:29+02
príspevok od: morgoth
http://imgace.com/wp-content/uploads/2012/09/art-then-vs-art-now.jpg
osobne si myslim,ze umenie sa niekam posuva,je to zivy organizmus,nie je ustalene a v podstate ,ide o to ,ze kazdy nech si tvori ,co chce..kvalitna vec sa preda aj sama..a co je hlavne,podla mna,pokial sa to niekomu predava,aj ked je to z pohladu laika grc,moze mat autor na haku ci sa to paci masam alebo nie..
existuje x prikladov ,kde bolo ,dnes uz klasicke umenie sucastnikmi zatracovane a hladelo sa na neho pohrdavo,cela historia umenia je plna tychto prikladov,,len cas ukaze,co bol krok vpred a co nie..

seifi
2012-09-07 16:48:58+02
ja si myslím, že dnes, ako aj predtým, sa stále hľadalo niečo neokukané, ani nie tak pekné a ľúbivé, ale nové, čo tu ešte nebolo; ale žiaľ po tých storočiach čo sa ľudia mocú po svete je dosť vypredané; kto chce počuť, to sa opakuješ, to tu už bolo; tak sa vymýšlajú koniny; pozrite, čo sú schopné si dnes obliecť ženy a ako vyzerajú chlapi, a sú to ešte vôbec chlapi ? ; záverom a to asi poznáte, nejakú inú, čo aj škaredšiu, len nie moju takže to samé tu - nové motívy, nové techniky, nové pohľady, nové...

Kaiman81