Fórum » VÝSTAVY A UDALOSTI

Foto roka má víťazov

vooo
vooo 2012-09-06 15:52:47+02
Co vy na to? http://kultura.sme.sk/c/6522872/foto-roka-ma-vitazov.html - chcel by som pocut nazor skusenych fotografov. Dakujem

beholder
2012-09-08 09:25:02+02
príspevok od: istvic
normalne male jesitne deti.,,grc,odpad humus,hnus..slova co by nemali byt hodne cloveka co sa hocijakym sposobom zaujima o umenie,ktoreho sucastou je aj fotografia.
Oosbne sa mi tie fotografie moc nepacia ale snazim sa porozumiet ,preco prave tieto fotky ,snazim sa hladat na prvy pohlad skryte veci a hladat paralely medzi nimi.
Rado,texty su dolezite pri kazdej reportazi,pri reportaznych portretoch zvlast,ozrejmuju,osvetluju a zosobnuju postavy a tvare na fotografiach,davaju im konkretny a ludsky rozmer,ved to je uplny standart v modernej fotke.
Je naozaj cudne ,miestami sa citim trapne a mam pocit ze som medzi absolutnymi ignorantami toho ake su sucasne trendy.Mnohi z vas by asi odpadli ,keby boli na vystave fotografov aj zo spickovych agentur napriklad Magnum,mnohe fotkymcele serie,presne takychto fotografii,ake su prezentovane v tomto odkaz.NEMUSIM S NIMI SUHLASIT ,NEMUSIA SA MI PACIT,ALE SNAZIM SA ICH AKCEPTOVAT A POCHOPIT.
Myslim si ze vacsina z vas na FOTOGRAFA ani ydaleka nedorastla,aj ked x ludi z tohoto portalu ma tento hrdy titul zapasovany v kazdej fotke.To ,ze vlastnim fotak este zo mna fotografa nerobi,to len nase ego a par kamaratov nam to nahovaraju,Skutocny fotograf je uvedomely skromny clovek,clovek zvedavy,otvoreny k inakosti , novym ideam a myslienkam.Len nekonecna tuzba po vedomostiach,po znalostiach a po poznani je cesta ako sa stat FOTOGRAFOM.