Fórum » Vyberáme fotoaparát

pentax vs. canon

ericek174
ericek174 2012-09-13 14:28:21+02
Zdravím, oplatí sa mi prejsť z Canonu (350D) na Pentax (K-5)? Som študent, nemám financie na 60D alebo 7D, s ktorými je porovnateľní. Samozrejme že by som si hneď nekúpil úplne špičkové objektívy (k tým sa postupne dopracujem) na začiatok by mi stačili nejaké manuálne. Tak aj to keby ste mi nejako vedeli poradiť. Ďakujem.

behoIder
2012-11-23 18:20:54+01
príspevok od: markato1
Vonku naprd pocasie,tak sa niekto zabava citanim hluposti..
...... hluposti to nie su ........ s pocasim s tebou suhlasim .......

beholder
2012-11-23 19:14:30+01
príspevok od: behoIder
...... hluposti to nie su ........ s pocasim s tebou suhlasim .......
...toto nie je môj príspevok!

markato1
2012-11-23 19:57:43+01
príspevok od: beholder
Citam inde ze tu niekto zneuziva tvoj nick..,tak snad to daju admini do poriadku

sachmo
2012-11-23 20:23:35+01
ved je tam evidentne ina profilova fotka, co sa rozmerov tyka. A tuto mas zda sa vysvetlenie: www.ephoto.sk/komunita/zoznam-uzivatelov/?user_name=beho

beholder
2012-11-23 20:30:16+01
príspevok od: sachmo
ved je tam evidentne ina profilova fotka, co sa rozmerov tyka. A tuto mas zda sa vysvetlenie: www.ephoto.sk/komunita/zoznam-uzivatelov/?user_name=beho
...ano, vidim to, aj nick obsahuje namiesto l pismeno I......pokial toto nemas na svedomi Ty osobne........verejne sa Ti ospravedlnim....

sachmo
2012-11-23 20:32:08+01
...ano, vidim to, aj nick obsahuje namiesto l pismeno I......pokial toto nemas na svedomi Ty osobne........verejne sa Ti ospravedlnim....
v tom pripade cakam ospravedlnenie tam, kde si ma obvinil

Mesi
2012-11-23 20:49:39+01
No ved ale je logicke, ze sa porovnavaju najlepsie hodnoty. Okrem toho, vacsina fotiek vznika pri nizkom iso, vysoke iso sa pouziva len pri specifickych pripadoch. Je to take nutne zlo.