vlastním sony A300-darček a obdivujem akú má kresbu canon alebo nikon..fotím všetko,čo je pre mňa zaujímavé-krajinu,kvety,ľudí,zvieratá..portrétiky asi najviac moje dieťa ,ktoré je stále v pohybe a je ťažké ho zachytiť na cene nezáleží ..nikon alebo canon (poloprofesionál?)
Ja byť tebou keď už máš Alfu a nejaké sklá, išiel by som osobne do strednej triedy Alfa 580 + nejaké kvalitné sklá od Zeissa ak peniaze nie sú problém, poprípade aj do Full frame Alfa 900. Nevidím pre teba osobne dôvod prechod na inú značku. Tu je spomínaná A580: http://www.dpreview.com/reviews/sonydslra580/
Lebo tato tema k nicomu nevedie popravde. Canonaci si zastavaju svoje a Nikonaci svoje, bolo, je a bude.... nic sa nedozvies kym si to sama nedas dokopy. citaj radsej tu fotoskolu, vyhnes s zbytocne plytvaniu penazi ako sa to kedysi stalo mne.
to je pravda,čakala som odpovede užívateľov,ktorí mali aj aj a vedia posúdiť podľa vlastnej skúsenosti...keď mám čas-študujem fotoškolu ďakujem