Fórum » Vyberáme fotoaparát

pentax vs. canon

ericek174
ericek174 2012-09-13 14:28:21+02
Zdravím, oplatí sa mi prejsť z Canonu (350D) na Pentax (K-5)? Som študent, nemám financie na 60D alebo 7D, s ktorými je porovnateľní. Samozrejme že by som si hneď nekúpil úplne špičkové objektívy (k tým sa postupne dopracujem) na začiatok by mi stačili nejaké manuálne. Tak aj to keby ste mi nejako vedeli poradiť. Ďakujem.

uncle_roxor
2012-11-25 19:20:11+01
príspevok od: sachmo
[b]T-S objektivy pre Pentax /b]
Zenit MC 35 mm Tilt & Shift Lens - http://www.zenit-camera.com/mc-35mm-tilt-shift-lens-pentax.htm
Samyang T-S 24mm 1:3.5 ED AS UMC - www.ephoto.sk/fototechnika/novinky-tlacove-spravy/samyang-t-s-24mm-135-ed-as-umc-/
Schneider-Kreuznach 28mm F4.5 PC-TS Super-Angulon HM Aspheric - http://www.pentaxforums.com/userreviews/schneider-kreuznach-28mm-f4-5-pc-ts-super-angulon-hm-aspheric.html
Schneider-Kreuznach 50mm F2.8 PC-TS Super-Angulon HM Tilt/Shift - http://www.pentaxforums.com/userreviews/schneider-kreuznach-50mm-f2-8-pc-ts-super-angulon-hm-tilt-shift.html
Schneider-Kreuznach 90mm F4.5 PC-TS Makro-Symmar HM Tilt/Shift - http://www.pentaxforums.com/userreviews/schneider-kreuznach-90mm-f4-5-pc-ts-makro-symmar-hm-tilt-shift.html

Alternativa MP-E asi neexistuje ani v nikone, a vzhladom na podiel na trhu asi takyto objektiv nebude az taky ziadany. So presvedceny, ze ak by si sa pohrabal na nete, isto najdes sposob ako fotit aj vacsie zvacsenia pomocou Pentaxu.

Neviem, co povazujes za wildlife skla, ale v ponuke Pentaxu nejake dlhe ohniska su, v ponuke Sigmy tiez.

[b]Telo Pentax do vacsich ruk /b]
Pentax 645D - http://camerasize.com/compare/#211,312
Krása ... jeden Zenit, jeden Samyang (ktorého nikto v ruke nemal a uvedenie na trh odložili) a tri Schneider-Kreuznachy čo stoja 2000e+ každý.

Pentax 645D ako telo do väčších rúk ... a skús naň teraz namontovať objektívy o ktorých ste sa tu bavili ...