Fujifilm GFX 50s

Fujifilm GFX 50s

Stredoformátový CSC fotoaparát, ktorý nielen dobre fotí, ale sa s ním aj dobre pracuje. Rozširuje využitie stredného formátu do žánrov, u ktorých by ste predtým dali prednosť zrkadlovke.

2017-05-15 06:00:00
8
2783

  • 116485
    163

    Nikon D90

    Nikon vytvoril so svojimi fotoaparátmi D70/D80/D90 novú kategóriu, v ktorej je mimoriadne priaznivý pomer kvalita / cena.

    2009-07-27 01:00:01
    116485
  • 99835
    168

    Nikon D5100

    Nástupca obľúbeného Nikonu D5000 exceluje v obrazovej kvalite a prináša vylepšené snímanie videa.

    2011-06-14 08:47:00
    99835
  • 93644
    291

    Nikon D7000

    Redakčný test jedného z najlepších fotoaparátov potvrdil nadpriemerný obrazový výstup. Priaznivého hodnotenia sa dočkali aj inovácie ergonómie a spracovania posúvajúce tento fotoaparát viac do profesionálnej kategórie.

    2011-01-03 09:30:00
    93644
  • 90286
    95

    Canon EOS 450D

    O 450-ke sa hovorí ako o revolúcii vo svete "low end" zrkadloviek. Čo nové a hodnotné prináša, že si získala takú pozornosť?

    2008-03-30 00:00:00
    90286
  • 79663
    90

    Canon EOS 550D

    Nová entry level zrkadlovka s vysokým rozlíšením 18 Mpix a full HD videom od Canonu.

    2010-05-25 01:00:01
    79663
  • 72521
    88

    Nikon D5000

    Prvá zrkadlovka Nikon s otočným výklopným LCD displejom.

    2009-09-30 01:00:01
    72521
  • 71507
    152

    Canon EOS 7D

    Keď deti a študenti otvorili nový školský rok, Canon otvoril novú triedu zrkadloviek.

    2010-01-02 00:00:00
    71507
  • 68401
    69

    Canon EOS 1100D – Nový kráľ lacných zrkadloviek?

    Už je to dávno, čo Canon otvoril trh digitálnych zrkadloviek uvedením cenovo dostupného modelu EOS 300D. Rada xxxD sa postupom času dočkala toľkých vylepšení, že vznikol priestor pre novú, nižšiu a lacnejšiu radu. Túto radu otvoril a donedávna veľmi úspešne zastupoval model EOS 1000D, ktorý ponúkal vstup do sveta digitálnych zrkadloviek za veľmi prijateľnú cenu. Poskytoval výborný obrazový výstup pre fotografov, ktorý nevyžadujú pokročilejšie…

    2011-05-27 08:45:00
    68401
  • 67345
    57

    Nikon D3000

    Najlacnejšia APS-C zrkadlovka od Nikonu s prvkami z vyšších modelov.

    2009-11-20 00:00:01
    67345
  • 63282
    135

    Canon EOS 60D

    Nová zrkadlovka Canon strednej triedy v praxi.

    2010-10-18 01:00:00
    63282
  • 58048
    63

    Nikon D3100

    Fotoaparát základnej kategórie. Obrazovým výstupom však mieri na veľmi vysoké méty. Fotoaparáty z modelovej rady, ktorá začala Nikonom D40, mi boli vždy sympatické. Hoci na prvý pohľad môžu pôsobiť ako hračky, považujem ich za výborné fotoaparáty „pre každého“. Raz som potreboval umiestniť D40x do už tak malej brašne (ako druhé telo) – nakoniec sa bez problémov zmestil na miesto, vyhradené pre malú slnečnú clonu. Také sú tieto aparáty drobné a…

    2011-04-14 08:25:00
    58048
  • 55491
    60

    Canon EOS 40D

    Jedna z najočakávanejších poloprofesionálnych zrkadloviek v našom teste.

    2007-11-16 00:00:00
    55491