Outdoorový expedičný batoh Lowepro Powder BP 500 AW

Outdoorový expedičný batoh Lowepro Powder BP 500 AW

Batohov, ktoré by v sebe spájali funkcie turistického a fotografického batohu, nie je veľa. Hlavne sú to skôr fotografické batohy a skúseným cestovateľom u nich chýba lepšie trekingové/outdoorové prepracovanie.

2019-01-15 06:00:00
1404

  • 121423
    163

    Nikon D90

    Nikon vytvoril so svojimi fotoaparátmi D70/D80/D90 novú kategóriu, v ktorej je mimoriadne priaznivý pomer kvalita / cena.

    2009-07-27 01:00:01
    121423
  • 105546
    168

    Nikon D5100

    Nástupca obľúbeného Nikonu D5000 exceluje v obrazovej kvalite a prináša vylepšené snímanie videa.

    2011-06-14 08:47:00
    105546
  • 98748
    291

    Nikon D7000

    Redakčný test jedného z najlepších fotoaparátov potvrdil nadpriemerný obrazový výstup. Priaznivého hodnotenia sa dočkali aj inovácie ergonómie a spracovania posúvajúce tento fotoaparát viac do profesionálnej kategórie.

    2011-01-03 09:30:00
    98748
  • 93789
    95

    Canon EOS 450D

    O 450-ke sa hovorí ako o revolúcii vo svete "low end" zrkadloviek. Čo nové a hodnotné prináša, že si získala takú pozornosť?

    2008-03-30 00:00:00
    93789
  • 82766
    90

    Canon EOS 550D

    Nová entry level zrkadlovka s vysokým rozlíšením 18 Mpix a full HD videom od Canonu.

    2010-05-25 01:00:01
    82766
  • 76292
    88

    Nikon D5000

    Prvá zrkadlovka Nikon s otočným výklopným LCD displejom.

    2009-09-30 01:00:01
    76292
  • 75739
    152

    Canon EOS 7D

    Keď deti a študenti otvorili nový školský rok, Canon otvoril novú triedu zrkadloviek.

    2010-01-02 00:00:00
    75739
  • 72717
    69

    Canon EOS 1100D – Nový kráľ lacných zrkadloviek?

    Už je to dávno, čo Canon otvoril trh digitálnych zrkadloviek uvedením cenovo dostupného modelu EOS 300D. Rada xxxD sa postupom času dočkala toľkých vylepšení, že vznikol priestor pre novú, nižšiu a lacnejšiu radu. Túto radu otvoril a donedávna veľmi úspešne zastupoval model EOS 1000D, ktorý ponúkal vstup do sveta digitálnych zrkadloviek za veľmi prijateľnú cenu. Poskytoval výborný obrazový výstup pre fotografov, ktorý nevyžadujú pokročilejšie…

    2011-05-27 08:45:00
    72717
  • 70792
    57

    Nikon D3000

    Najlacnejšia APS-C zrkadlovka od Nikonu s prvkami z vyšších modelov.

    2009-11-20 00:00:01
    70792
  • 69994
    135

    Canon EOS 60D

    Nová zrkadlovka Canon strednej triedy v praxi.

    2010-10-18 01:00:00
    69994
  • 61979
    63

    Nikon D3100

    Fotoaparát základnej kategórie. Obrazovým výstupom však mieri na veľmi vysoké méty. Fotoaparáty z modelovej rady, ktorá začala Nikonom D40, mi boli vždy sympatické. Hoci na prvý pohľad môžu pôsobiť ako hračky, považujem ich za výborné fotoaparáty „pre každého“. Raz som potreboval umiestniť D40x do už tak malej brašne (ako druhé telo) – nakoniec sa bez problémov zmestil na miesto, vyhradené pre malú slnečnú clonu. Také sú tieto aparáty drobné a…

    2011-04-14 08:25:00
    61979
  • 61544
    96

    Tamron SP 70-300/4-5,6 Di VC USD

    Telezoom so štandardnou svetelnosťou ale účinným stabilizátorom a spoľahlivým zaostrovaním. Otestovali sme ho aj s redakčným Canonom EOS 5D Mark II., ktorý je náročný na kvalitu objektívov. Obstál so cťou a dostal od nás Tip redakcie.

    2011-03-09 13:33:00
    61544