Soft proofing - bližšie ku kvalitným výtlačkom

Soft proofing - bližšie ku kvalitným výtlačkom

Tlač fotografií je hotová alchýmia. Na užívateľa čaká množstvo nástrah. Riziko neúspechu sa pokúša minimalizovať colormanagement, systém využívajúci ICC profily.

2020-10-12 06:00:00
Karol Srnec
2
1552

  • 8027
    0

    Formát fotografie IV. - tlač

    Ak sa chystáte tlačiť fotografie, budete musieť vedieť, akú veľkosť si vybrať. Dôležité je zvoliť rozmery so správnym pomerom strán. Ak nechcete z fotografií rezať, čím by ste mohli prísť o cennú časť fotografií, mali by ste zvoliť pomer strán rovnaký, ako má snímač vášho fotoaparátu.

  • 8166
    0

    ČB fotografia digitálne - tlač

    Čiernobiela fotografia je stále veľmi populárna možno aj preto, že najviac pripomína analógovú fotografiu. Dnes sa dá napodobniť aj filmové zrno a emulovať rôzne ČB filmy.

  • 19371
    0

    Ako vytlačiť viac fotiek na jeden papier

    Narodeninové želania, svadobné oznámenia alebo napríklad pexeso. Vedieť pomocou Zoner Photo Studia vytlačiť viac fotografií na jeden papier sa môže hocikedy hodiť, už len kvôli tomu, že si tým môžete ušetriť čas aj papier. 

  • 4653
    0

    Certifikácia pravosti fotografií

    Firma Copex zabezpečuje nielen profesionálnu tlač, kašírovanie, rámovanie, ale aj certifikáciu pravosti výtlačkov.

  • 7979
    0

    Ako si vybrať správny fotopapier - II.časť

    Plošná hmotnosť fotopapiera čiastočne určuje jeho hrúbku. Čiastočne preto, lebo tento údaj vyjadruje hustotu materiálu, nie jeho samotnú hrúbku.

  • 10234
    3

    Ako si vybrať správny fotopapier - I.časť

    Ako si vybrať správny fotopapier – táto otázka možno napadne mnohých z vás, ktorí sa rozhodnete svoje fotografie zvečniť na papier. Mnohých z vás možno prekvapí, že vybrať ten správny fotopapier nie je až také jednoduché, pri pohľade na ponuku fotopapierov Lomond zistíte, že ich je viac ako si myslíte.

  • 7383
    14

    Keď tlačiť fotografie, tak poriadne

    Pri veľkoformátovej tlači je rozhodujúcejšia technická kvalita fotografie, ako jej rozlíšenie.

  • 6883
    6

    Domáca fototlač bez problémov

    O možnostiach domácej tlače sme už písali, dnes sa budeme venovať základnej amatérskej tlači a najmä tomu, ako tlačiť bez problémov.

  • 8451

    Príbeh fotky

    Skutočná hodnota fotiek, ktoré ste si mohli “ohmatať” bola(a stále je) nielen v tom, že ste mohli fyzicky odovzdať plody svojej práce a potešiť tak svojho klienta, ale aj ich trvalá hodnota.

  • 6570
    3

    Fine Art Print COPEX - vyberte si ten správny papier

    Zdá sa vám, že vaše fotografie za ktorými sú neskutočné hodiny práce a odriekania, sú po vytlačení také nejaké nijaké? Mdlé a nevýrazné? Fádne a nudné? Bez štavy a života? Kam sa podeli všetky detaily, kontrast a tie neskutočné prechody v tónoch? A na facebooku to vyzeralo tak dobre...

  • 6965
    33

    Veľká tlač

    Fotografia z dovolenky vyzerá na tablete tak nádherne, že si ju chcete zväčšiť a zavesiť na stenu. Čo treba urobiť, aby výsledok nebol sklamaním?

  • 17810
    20

    Fotografia na tričko

    Koľkým z vás doma zaháľa atramentová tlačiareň? Koľkí z vás hľadajú nápad na darček pri rôznych príležitostiach? Pritom si sami môžete urobiť tričko s vami nasnímanou fotografiou, čo je určite zaujímavý darček, naviac ak je fotografia vaša a tričko si urobíte doma.