Vikingská zima

Vikingská zima

Pripravený blýskať o stošesť. Človek mieni, príroda mení. Blesky museli zostať doma a o atmosféru sa postaralo sneženie.

2021-01-07 06:00:00
Karol Srnec
9741

  • 2612
    3

    Receptár: Zelená textúra

    Fotoaparáty a objektívy pre začiatočníkov poskytujú dobrú obrazovú kvalitu, aby ste mohli nafotiť technicky vydarené zábery. U začiatočníka je preto hlavným problémom, ako spracovať zaujímavý motív technicky a kompozične. Potrebuje recept, ako na to. A tu jeden máte.

  • 2440
    15

    Televízna veža Kamzík

    Fotku televíznej veže Kamzík, poza ktorú prechádza zapadajúce slnko, som už publikoval minulý rok. Je to jav, ktorý sa opakuje dvakrát do roka a môžem ho fotografovať z pohodlia svojho bytu, priamo z balkóna. Kamzík fotografujem z balkóna už roky, vždy keď vidím pekný západ slnka, nasadím na fotoaparát objektív a urobím pár záberov.

  • 1650
    0

    Soap Opereta

    Včera, vo fotostĺpčeku, sme zverejnili videá o tom, ako sa doma vyhrať s bublinkami. Ja som ich kedysi fotil u nás v ateliéri. Vo videu a aj u nás v ateliéri sa použili štúdiové svetlá. Teraz v karanténe ich však nemám k dispozícii, dá sa to aj úplne bez svetiel?

  • 2162
    3

    Mrcove príbehy fotografie V. - Kyrgyzstan

    Marcel Rebro (Mrco) je na ephoto.sk takmer od začiatku. Spoznali sme sa na workshope a začali spolu s ďalšími chodiť spoločne na fotovýlety.

  • 2377
    4

    Mrcove príbehy fotografie IV. - Rakúsko

    Marcel Rebro (Mrco) je na ephoto.sk takmer od začiatku. Spoznali sme sa na workshope a začali spolu s ďalšími chodiť spoločne na fotovýlety.

  • 2344
    4

    Mrcove príbehy fotografie III. - Indonézia

    Marcel Rebro (Mrco) je na ephoto.sk takmer od začiatku. Spoznali sme sa na workshope a začali spolu s ďalšími chodiť spoločne na fotovýlety.

  • 2836
    16

    Mrcove príbehy fotografie II. - Rusko a Náhorný Karabach

    Marcel Rebro (Mrco) je na ephoto.sk takmer od začiatku. Spoznali sme sa na workshope a začali spolu s ďalšími chodiť spoločne na fotovýlety.

  • 2561
    18

    Mrcove príbehy fotografie I. - Afrika

    Marcel Rebro (Mrco) je na ephoto.sk takmer od začiatku. Spoznali sme sa na workshope a začali spolu s ďalšími chodiť spoločne na fotovýlety.

  • 2754
    14

    Receptár: Lekáreň u Salvátora

    Minule sme si ukázali, ako malé lacné LED svetlo pomôže vytvoriť pekný portrét, pritom bola použitá obyčajná amatérska technika. I dnešný recept bude nenáročný, určený predovšetkým začiatočníkom. Úplne sa zaobídeme bez špeciálneho príslušenstva a opäť si vystačíme s amatérskou výbavou.

  • 3708
    8

    Receptár: Portrét s malou LED-kou

    Mám k dispozícii drahú techniku, špičkové fotoaparáty, najlepšie objektívy. Po štvrťstoročí fotografovania je to normálne a to aj vzhľadom na moju prácu.

  • 5879
    8

    Tuctový Flexaret

    Na film už roky nefotím a ani nemienim. To však neznamená, že sa mi analógová fotografia a technika nepáčia. Aj keď nie som zberateľ, pár starých fotoaparátov nízkej hodnoty mám, hlavne ako dekoráciu. Obyčajný Flexaret, Zorkij, mecháč, ktorého meno si ani nepamätám.

  • 10618
    2

    Posledné jesenné listy

    Vrchol jesene je za nami, čoskoro prevezme žezlo zima. Kým všetko nezakryje sneh a opadané listy nezhnijú, máte poslednú šancu si ich nafotiť. Motív, ktorému sa budeme venovať, je vhodný pre začiatočníkov. Vďaka jednoduchosti nebudú mať problémy s kompozíciou. Je aj nenáročný na techniku a jediné, čo budete musieť použiť z pokročilých techník, je korekcia expozície.