Fujifilm FUJINON XF 16-80 mm F4 R OIS WR

Fujifilm FUJINON XF 16-80 mm F4 R OIS WR

Fujifilmu sa za pár rokov podarilo vybudovať široké portfólio objektívov pre bezzrkadlovky s bajonetom X. Aj to je príčinou úspechu a popularity medzi užívateľmi. Až donedávna v ňom však chýbal univerzálny zoom strednej triedy. Existujúcemu objektívu 18-135 sa túto pozíciu nepodarilo obsadiť.

2019-08-19 06:00:00
2028

  • 122877
    163

    Nikon D90

    Nikon vytvoril so svojimi fotoaparátmi D70/D80/D90 novú kategóriu, v ktorej je mimoriadne priaznivý pomer kvalita / cena.

    2009-07-27 01:00:01
    122877
  • 107347
    168

    Nikon D5100

    Nástupca obľúbeného Nikonu D5000 exceluje v obrazovej kvalite a prináša vylepšené snímanie videa.

    2011-06-14 08:47:00
    107347
  • 100484
    291

    Nikon D7000

    Redakčný test jedného z najlepších fotoaparátov potvrdil nadpriemerný obrazový výstup. Priaznivého hodnotenia sa dočkali aj inovácie ergonómie a spracovania posúvajúce tento fotoaparát viac do profesionálnej kategórie.

    2011-01-03 09:30:00
    100484
  • 94563
    95

    Canon EOS 450D

    O 450-ke sa hovorí ako o revolúcii vo svete "low end" zrkadloviek. Čo nové a hodnotné prináša, že si získala takú pozornosť?

    2008-03-30 00:00:00
    94563
  • 83357
    90

    Canon EOS 550D

    Nová entry level zrkadlovka s vysokým rozlíšením 18 Mpix a full HD videom od Canonu.

    2010-05-25 01:00:01
    83357
  • 77237
    88

    Nikon D5000

    Prvá zrkadlovka Nikon s otočným výklopným LCD displejom.

    2009-09-30 01:00:01
    77237
  • 77144
    152

    Canon EOS 7D

    Keď deti a študenti otvorili nový školský rok, Canon otvoril novú triedu zrkadloviek.

    2010-01-02 00:00:00
    77144
  • 73631
    69

    Canon EOS 1100D – Nový kráľ lacných zrkadloviek?

    Už je to dávno, čo Canon otvoril trh digitálnych zrkadloviek uvedením cenovo dostupného modelu EOS 300D. Rada xxxD sa postupom času dočkala toľkých vylepšení, že vznikol priestor pre novú, nižšiu a lacnejšiu radu. Túto radu otvoril a donedávna veľmi úspešne zastupoval model EOS 1000D, ktorý ponúkal vstup do sveta digitálnych zrkadloviek za veľmi prijateľnú cenu. Poskytoval výborný obrazový výstup pre fotografov, ktorý nevyžadujú pokročilejšie…

    2011-05-27 08:45:00
    73631
  • 71817
    57

    Nikon D3000

    Najlacnejšia APS-C zrkadlovka od Nikonu s prvkami z vyšších modelov.

    2009-11-20 00:00:01
    71817
  • 71004
    135

    Canon EOS 60D

    Nová zrkadlovka Canon strednej triedy v praxi.

    2010-10-18 01:00:00
    71004
  • 63226
    96

    Tamron SP 70-300/4-5,6 Di VC USD

    Telezoom so štandardnou svetelnosťou ale účinným stabilizátorom a spoľahlivým zaostrovaním. Otestovali sme ho aj s redakčným Canonom EOS 5D Mark II., ktorý je náročný na kvalitu objektívov. Obstál so cťou a dostal od nás Tip redakcie.

    2011-03-09 13:33:00
    63226
  • 62965
    63

    Nikon D3100

    Fotoaparát základnej kategórie. Obrazovým výstupom však mieri na veľmi vysoké méty. Fotoaparáty z modelovej rady, ktorá začala Nikonom D40, mi boli vždy sympatické. Hoci na prvý pohľad môžu pôsobiť ako hračky, považujem ich za výborné fotoaparáty „pre každého“. Raz som potreboval umiestniť D40x do už tak malej brašne (ako druhé telo) – nakoniec sa bez problémov zmestil na miesto, vyhradené pre malú slnečnú clonu. Také sú tieto aparáty drobné a…

    2011-04-14 08:25:00
    62965
  • 59855
    213

    Canon EOS 70D, momentálny kráľ APS-C zrkadloviek Canon

    Pokročilí fotografi vždy netrpezlivo očakávajú, čo nové Canon prinesie v tejto triede. Predchádzajúci model EOS 60D bol prijatý rozpačito. Canon zmenil prístup k návrhu a preč bola robustnosť tak populárnych modelov EOS 30D/40D/a 50D.

    2013-08-12 06:00:00
    59855
  • 59375
    60

    Canon EOS 40D

    Jedna z najočakávanejších poloprofesionálnych zrkadloviek v našom teste.

    2007-11-16 00:00:00
    59375
  • 58882
    29

    Nikon D40

    Ďalšia low end zrkadlovka od spoločnosti Nikon nás milo prekvapila, napriek rozlíšeniu "iba" 6 Mp.

    2007-03-09 00:00:01
    58882
  • 56659
    109

    Nikon AF-S 50mm F1,8G

    Áno, tak sme sa už v Nikone dočkali! Nová toľko očakávaná 50-tka so svetelnosťou F1,8 je už na trhu. Poviete si prečo toľko rozruchu, veď tu je už aj tak niekoľko modelov, tak načo nám je ďalšia? Dôvodov je viacej, každopádne ak vás nový Nikon objektív zaujíma čítajte ďalej.

    2011-08-09 07:18:00
    56659
  • 56604
    59

    Nikon D300

    D300 bola dlho nedostatkovým tovarom a akonáhle dorazilo pár kusov, vypredali sa rýchlo ako teplé rožky.

    2008-03-06 00:00:00
    56604
  • 56549
    55

    Canon EOS 1000D

    Narobí Canon EOS 1000D vo svete lacných D-SLR rovnaký vietor, ako sa to podarilo legendárnej 300D pred piatimi rokmi?

    2008-07-29 01:00:01
    56549
  • 55862
    79

    Sony RX100

    Jeden z kompaktov súčasnosti, ktorý na nižších citlivostiach, obrazovo zahanbí nejednu zrkadlovku.

    2012-09-10 10:00:00
    55862
  • 53750
    116

    Nikon D7100

    Nikon D7100 je deklarovaný ako nová vlajková loď DX rady firmy Nikon. Je tomu ale skutočne tak?

    2013-05-14 07:00:00
    53750
  • 50842
    66

    Canon EOS 5D mark2

    Keď Canon v auguste 2005 predstavil Canon EOS 5D, vytvoril novú kategóriu fotoaparátov, v ktorej sám bez konkurencie, kraľoval 3 roky.

    2009-07-10 01:00:01
    50842
  • 50617
    153

    Canon Powershot G1X - kompakt kráľovský

    Tak a je to tu! Naozaj veľký senzor v kompakte klasickej koncepcie, s výsuvným objektívom, výklopným displejom. Túžby, predpovede aj očakávania fotografov sa napĺňajú. Marketing a maximálne zisky už prestávajú vládnuť fotografickému biznisu a fotoaparáty sa začínajú vyrábať pre fotografov nielen pre dosiahnutie marketingových cieľov. Už dlho fotografi chceli naozaj seriózny kompakt, ktorý by bol pekným doplnkom k Canon EOS 5D Mark II alebo ku EOS…

    2012-01-18 08:24:00
    50617
  • 49472
    37

    Nikon D60

    Konečne dlho očakávaná recenzia nového bestselleru od Nikonu.

    2008-05-29 01:00:01
    49472
  • 47427
    23

    Canon EOS 400D

    Nový Low End fotoaparát s rozlíšením 10 Mp a ultrazvukovým čistením prachu z povrchu senzora.

    2007-01-24 00:00:01
    47427
  • 46063
    47

    Nikon D5200

    Fotoaparát je vydarenou evolúciou svojich predchodcov. Vysoké rozlíšenie môže menej skúseným fotografom spôsobovať problémy. Prijali by sme aj pár inovácií navyše.

    2013-02-27 07:03:00
    46063
  • 45215
    237

    Canon EOS 5D Mark III (doplnené)

    Zabudnite na všetky problémy s AF, ktoré ste doteraz mali na svojich Canonoch. Nový EOS 5D MkIII prináša niečo úplne nové. Podľa niektorých fotografov je nové telo z pohľadu AF na tom ešte lepšie ako model 1D MkIV. Toto mi potvrdili aj dvaja fotografi, ktorí fotia šport so svojimi 1D MkIV a počas jedného volejbalového zápasu si mohli vyskúšať EOS 5D Mark III.

    2012-04-11 08:23:00
    45215
  • 45203
    65

    Tamron SP AF 17-50/2,8 XR Di II VC

    Predchodca tohto objektívu je asi najpredávanejším „neznačkovým" objektívom na trhu. Teraz sa na trh dostáva jeho inovovaná verzia.

    2009-11-16 00:00:00
    45203
  • 43665
    134

    Sigma 18-35mm, f1.8 DC HSM Art – extra ostrý, extra svetelný

    V apríli tohto roku sme zverejnili tlačovú správu, kde sme vás informovali o prvom zoome s fantastickou svetelnosťou F1.8 v celom svojom rozsahu 18mm až 35mm (so snímačom APS-C to robí 29-56mm na fotoaparáte Canon).

    2013-08-26 06:29:00
    43665
  • 41582
    142

    Canon EOS-1D mark IV

    Recenzia top modelu pre akčnú a reportážnu fotografiu od Canonu.

    2010-05-17 01:00:01
    41582
  • 40483
    41

    Nabíjateľné batérie - test

    Test nabíjateľných batérií. Ktoré sú najlepšie do vaších bleskov a svietidiel?

    2014-04-22 06:24:00
    40483
  • 40234
    136

    Nikon Speedlight SB-700

    Systémový blesk strednej triedy s neprekonateľnou ergonómiou v mnohom prekoná aj profesionálny model Speedlight SB-900.

    2011-07-15 08:25:00
    40234
  • 40037
    78

    Nikon D5300

    Nikony radu 5XXX patria k najobľúbenejším a najpredávanejším digitálnym zrkadlovkám. Vysoká obrazová kvalita konečne doplnená vstavaným GPS a WiFi.

    2013-12-18 06:35:00
    40037
  • 38410
    34

    Nikon D80

    Nikon D80 už síce nie je novinka, ale vehementne súperí o priazeň v kategórii zrkadloviek do 30 tisíc Sk.  

    2008-01-13 00:00:01
    38410
  • 37935
    80

    Olympus XZ-1

    Olympus vo svojej histórii kompaktov mal prístroje, ktoré svojimi špecifikáciami, ale aj reálnym výkonom v danej dobe, pútali pozornosť nielen bežných používateľov digitálnych fotoaparátov, ale aj pokročilých nadšencov či dokonca profesionálov. A nebolo to iba vďaka rozlíšeniu, z ktorého si neskôr spoločnosti urobili najúčinnejší predajný argument, ale hlavne vďaka fotografickým funkciám a vlastnostiam, ktoré tieto fotoaparáty ponúkali. Neveríte?…

    2011-03-09 07:59:00
    37935
  • 37587
    90

    Canon EF 50mm f/1.8 II

    Canon EF 50mm f/1.8 II je dnes už takmer legendárnym objektívom. V ponuke Canonu sa objavil na konci roku 1990 ako nástupca jeho prvej verzie. 

    2011-03-14 14:15:00
    37587
  • 34981
    37

    Canon EOS 100D

    Fotoaparát, ktorý definuje novú subkategóriu minizrkadloviek. Stále ale zostáva plnohodnotným EOS-om, aj keď o 25% menším ako doteraz najmenší model.

    2013-06-26 06:00:00
    34981
  • 34664
    59

    Fujifilm X10 - poriadny kompakt

    Na dnešnom trhu s kompaktmi je viacero modelov, ktoré by mali zaujať náročných používateľov, no len jeden je v naozajstnom epicentre záujmu a tým je aktuálna dizajnová retro novinka Fujifilm X10. Zaujal hneď po predstavení koncepciou, dizajnom a na kompaktné pomery priam obrovským priehľadovým hľadáčikom.

    2011-12-29 08:17:00
    34664
  • 34574
    122

    Tamron SP 70-200/2,8 Di VC USD

    Svetelný telezoom od Tamronu konkuruje dvakrát drahšiemu originálu. Je treba začať brať meno Tamron vážne.

    2014-04-14 06:33:00
    34574
  • 34452
    102

    Olympus OM-D E-M10

    Najlacnejší z radu OM-D ukazuje ako má cenovo dostupný CSC fotoaparát s hľadáčikom vyzerať.

    2014-06-02 06:32:00
    34452
  • 34134
    133

    Nikon D750

    Nie je to nástupca D700, ale to vôbec nevadí, pretože je to jeden z najzaujímavejších modelov, od Nikonu, vôbec. Príjemné prekvapenie prepájajúce svet amatérskych a profesionálnych DSLR.

    2015-01-12 06:00:00
    34134
  • 33614
    44

    Sony Nex-5

    Najmenší fotoaparát s výmennými objektívmi v praxi.

    2010-09-06 01:00:00
    33614
  • 33503
    80

    Nikon D600

    Do redakcie sa nám po dlhom čakaní konečne dostala novinka od firmy Nikon – model D600. Dlho sme teda neváhali a hneď sa pustili do testovania a recenziu vám prinášame práve teraz.

    2012-12-21 07:55:00
    33503
  • 33400
    10

    Nikon D3300

    Čoraz v kratších intervaloch predstavuje Nikon nové modely zrkadloviek. Reaguje tak na obľúbenosť nových technológií. Inovácie sú preto skôr malé. Oproti Nikonu D3200 sa toho veľa nezmenilo. Pribudla podpora WiFi, zlepšilo sa video, fotoaparát zvládne 5 obr./s. a zo snímača bol odstranený AA filter.

    2014-03-10 06:32:00
    33400
  • 33252
    29

    Olympus PEN E-PL1

    Cenovo výhodný Micro 4/3 fotoaparát v redakčnom teste. Môžete si ho vyskúšať aj na WS Street foto v Budapešti.

    2010-04-21 01:00:00
    33252
  • 32846
    45

    Canon EOS 650D - lacný rýchlik

    Firma Canon do sveta pustila novú verziu svojej stovkovej rady. Či sa súdruhovia v Canone pochlapili, na to sa pozrieme v dnešnej recenzii.

    2012-08-14 08:06:00
    32846
  • 32154
    47

    Tamron SP AF 17-50mm F/2,8 XR Di II LD Aspherical [IF]

    Po setovom objektíve sa Tamron SP AF 17-50mm F/2,8 XR Di II LD Aspherical [IF] stáva veľmi častou voľbou používateľov cítiacich potrebu kúpiť si objektív s vyššou svetelnosťou podobného rozsahu. 

    2011-04-25 10:54:00
    32154
  • 32145
    74

    Nikon D7200, vylepšenie výborného

    Nikon je v tejto triede jedničkou na trhu. S príchodom CMOS senzorov sa zrodila legenda v podobe D90. Každý ďalší model jeho koncepciu vylepšoval. D7100 výraznejšie prekročila hranice triedy a trochu aj zaplátala prázdne miesto profesionálnej DX zrkadlovky. Ubehli dva roky a máme tu ešte vybavenejší model.

    2015-04-28 06:33:00
    32145
  • 31414
    85

    Sony ILCE-6000

    Jeden z najlepších CSC fotoaparátov, aký sme doteraz testovali. Na setový objektív tak dobré hodnotenie nečakajte.

  • 31357
    100

    Olympus PEN E-PL3 - zábava predovšetkým

    Olympusy PEN sme v redakcii pretestovali dôkladne. Odhalili sme ich prednosti aj slabiny. Teraz prišla do predaja nová generácia, tri nové modely, jeden tradičný a dva zbrusu nové. Zoznámil som sa s nimi na európskej premiére vo Viedni, ale až teraz mám možnosť si ich vyskúšať dôkladnejšie.

    2011-11-29 09:18:00
    31357
  • 30557
    36

    Canon EF 17-40mm F/4L USM

    Jeden z najlacnejších L-objektívov ako štandard na APSC alebo širokáč na FF zrkadlovkách.

    2010-09-27 01:00:01
    30557
  • 29569
    31

    Tamron SP 150-600mm F/5-6.3 VC USD

    Superteleobjektív za rozumnú cenu, nielen pre začínajúcich fotografov prírody.

    2014-03-26 06:34:00
    29569
  • 29518
    67

    Nikon D610 napravuje chyby svojho predchodcu (update)

    Amatérsky Full Frame v redakčnom teste presvedčil profesionálnou obrazovou kvalitou. Je to ale skutočne nový model?

    2014-01-13 06:00:00
    29518
  • 29252
    55

    Olympus E450

    Šikovná malá zrkadlovka so 4/3 snímačom v redakčnom teste.

    2009-11-25 00:00:01
    29252
  • 29148
    52

    Canon EF 200mm f/1.8L USM

    Objektív, ktorý vyzerá ako zo šrotoviska, ale jeho obrazový výstup vás ohúri.

    2010-07-29 01:00:01
    29148
  • 28940
    73

    Fujifilm X100 - dlhodobý test

    O Fujifilme X100 sme už písali recenziu v čase keď vyšiel a bol horúcou novinkou. Teraz je to už pomerne známy prístroj, tak sme sa v redakcii rozhodli pozrieť sa naň lepšie a ponúknuť vám dlhodobý test.

    2011-11-14 07:52:00
    28940
  • 28075
    33

    Olympus OM-D E-M10 Mark II

    Po približne 1 a1/2 roku tu máme nástupcu veľmi úspešného modelu z radu OM-D. Prináša niekoľko zaujímavých vylepšení, no bez revolučného počinu. Nie je to žiadna hračka, ale seriózny fotoaparát strednej triedy.

    2015-10-12 06:00:00
    28075
  • 28054
    17

    Panasonic DMC- TZ10

    Najnovší model z obľúbenej rady TZ, tentokát s GPS a pokročilými expozičnými programami.

    2010-04-30 01:00:01
    28054
  • 27903
    31

    Tamron AF 18-270mm f/3.5-6.3 Di II VC PZD

    Tamron koncom roka 2010 uviedol na trh už druhú vylepšenú verziu svojho objektívu extrémneho rozsahu 18 až 270 mm tento krát pod označením Tamron AF 18-270 mm F / 3,5-6,3 Di II VC PZD. 

    2011-03-18 14:19:00
    27903
  • 27323
    2

    Panasonic Lumix DMC-FZ50

    Ako sa darí ultrazoomovému digitálnemu fotoaparátu s elektronickým hľadáčikom v čoraz väčšej konkurencii na 10 Mpx latke.

    2006-12-08 00:00:01
    27323
  • 27032
    68

    Sony Alfa900 Final

    Predstavujeme vám prvú D-SLR na svete s rozlíšením senzoru 24,6 Mpx. Vojna megapixlov u FF sa práve začala!

    2008-10-24 01:00:00
    27032
  • 26807
    28

    Panasonic Lumix DMC-FZ1000

    Panasonic, známy výrobca ultrazoomov, prechádza na vyšší level. K veľkému rozsahu objektívu konečne pridáva aj snímač zodpovedajúcej kvality. Sony RX10 má konečne rovnocenného súpera, ktorý poskytuje 2-násobné priblíženie bez toho, aby to pocítila vaša peňaženka. Práve naopak, slušne ušetríte.

    2014-10-28 06:31:00
    26807
  • 26642
    39

    Panasonic Lumix DMC-LX3

    Panasonic s označením Lumix LX3 v ťažkom teréne ulíc. Áno, či nie?!

    2008-11-26 00:00:01
    26642
  • 26534
    30

    Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 IS USM

    Mnohým fotografom po prechode z ultrazoomu na zrkadlovku chýba dlhé ohnisko. Canon 100-400 je jeden z dostupnejších teleobjektívov.

    2010-08-16 01:00:01
    26534
  • 26439
    105

    Olympus OM-D E-M5

    Najlepší Micro 4/3 fotoaparát, toto mi napadlo keď som po prvý krát uvidel špecifikáciu novinky.  Retro dizajn je už len čerešničkou na torte. Teraz po krátkom dvojtýždňovom flirte s novou retro „päťkou“ môžem povedať, že prvý dojem ma neklamal. Ale nepredbiehajme. Poďme pekne poporiadku.

    2012-06-08 09:14:00
    26439
  • 26388
    84

    Fujifilm X100s hľadá konkurenciu

    S predošlým modelom Fujifilm X100 som nafotil viacero akcií a bol mojím obľúbeným fotoaparátom na každodenné fotografovanie môjho blízkeho okolia takmer dva roky. Dnes je tu nástupca tohto zaujímavého fotoaparátu s pomenovaním X100s.

    2013-07-22 06:00:00
    26388
  • 26326
    73

    Nikon V1 double kit alebo “Lego” v praxi

    Predstavenie tohto modelu vyvolalo na všetkých svetových fotoserveroch, náš nevynímajúc, veľký rozruch. Najmä pokročilí fotografi čakali prístroj so snímačom formátu DX (APS-C). Práve toto bol hlavný dôvod chladnejšieho prijatia. Veľa názorov bolo vyslovene unáhlených, bez toho, že by sa ich autori skutočne zamysleli nad tým pre koho je systém Nikon 1 určený alebo ho odsúdili bez osobného vyskúšania.

    2011-11-18 11:19:00
    26326
  • 26282
    15

    Panasonic Lumix DMC-LX7

    Posledné týždne som trávil testovaním najlepších micro 4/3 CSC fotoaparátov. Do rúk sa mi v tomto období dostala aj vlajková loď kompaktných fotoaparátov Panasonic s vysokosvetelným objektívom Leica a kvalitným snímačom MOS s rozlíšením 10,1 Mpx. Škoda by bola ho aspoň trochu nepreskúšať.  

    2013-11-04 07:27:00
    26282
  • 26182
    37

    Olympus PEN E-PL5

    V predchádzajúcich článkoch a recenziách som sa netajil tým, že práve modelová rada E-PL je pre mňa tou správnou kombináciou veľkosti, funkcionality a výbavy. Olympus OM-D E-PM5 ukázal, že z Micro 4/3 snímača sa dá “vymačkať” viac. Spojiť snímač s OM-D s praktickosťou PEN-u bolo len otázkou času. Nové modely PEN sú na svete a tak predo mnou na stole leží čierny PEN E-PL5.

    2012-11-21 07:40:00
    26182
  • 26047
    64

    Nikkor Ais 80-200 F4

    Nie vždy platí, že staré železo patrí do šrotu. Často je kvalitnejšie ako nové.

    2010-06-04 01:00:01
    26047
  • 25771
    20

    Nikon AF-S NIKKOR 24-120mm f/4G ED VR - aktualizované

    Ak ste zvedaví na to, ako sa tomuto objektívu darilo v praktickom nasadení, prečítajte si doplnenú recenziu o komentár Jozefa Peniaka. Použil ho pri fotografovaní portrétov, kde ocenil jeho univerzálnosť a obrazovú kvalitu. Objektív 24-120mm F4 G tiež porovnáva aj s drahším súrodencom Nikonom 24-70mm F2,8 G.

    2012-02-15 10:27:00
    25771
  • 25727
    98

    Fujifilm X-E1

    Tento model som mal možnosť vyskúšať si počas dvoch týždňov v rozmanitých podmienkach. Od ateliéru, cez exteriér, až po slabo osvetlené interiéry predvianočných večierkov. Spolu s novinkou sme do redakcie dostali okrem iných aj objektív Fujinon XF 18-55mm F2,8-4 OIS.

    2013-01-02 06:32:00
    25727
  • 25677
    38

    Fujifilm X20 - slušný upgrade

    Pred pár mesiacmi, bolo to 7. januára, Fujifilm oznámil výrobu pokračovateľa štýlovej X10 -tky. Novinka mala v špecifikácii uvedené sľubné rýchle zaostrovanie a vylepšený priehľadový hľadáčik, ktorý zobrazuje nielen zaostrovací bod, ale aj expozičné hodnoty.

    2013-06-11 07:22:00
    25677
  • 25675
    38

    Nikon AF-S 85mm F1,8 G a F1,4 G, ktorý je ten pravý?

    Nikon pred časom predstavil nový svetelný pevný 85mm objektív v cenovo dostupnej kategórii do 500,- Eur. Čitateľov isto zaujíma, či sa nový objektív môže porovnávať so špičkovým a niekoľkonásobne drahším AF-S 85mm F1,4 G, preto ho v tomto teste aj porovnáme.

    2012-08-17 08:12:00
    25675
  • 25639
    70

    Nikon D850 - univerzál s vysokým rozlíšením

    Nikon D500 bol obrovským prekvapením, posunul APS-C zrkadlovky ešte o triedu vyššie. Nikon vlastne nemal tak skvele vybavený fotoaparát s plnoformátovým snímačom, až doteraz. Nikon D850 je plnoformátovou obdobou D500. Nadopovaný fullframe s vysokým rozlíšením.

    2017-10-30 06:00:00
    25639
  • 25624
    12

    Olympus OM-D E-M1 - rodený klasik

    Olympus OM-D E-M1 je vlajkovou loďou Olympusu a asi definitívny klinec do rakvy zrkadloviek radu E. Má to byť model, ktorý umožní naplno využiť objektívy DIGITAL ZUIKO vyrobené pre zrkadlovky Olympus.

    2013-10-16 06:31:00
    25624
  • 25603
    23

    Sony Alfa200

    Sony je pre oblasť fotografie zaujímavá spoločnosť. Do filmovej fotografie sa nikdy nepustila, na digitáloch si to však bohato vynahrádza.

    2008-04-11 01:00:01
    25603